رضا زارعی در مجمع انتخاباتی کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان زنجان:

حضور محتمل سه ورزشکار زنجانی در انتخابی المپیک در چین

۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۵:۲۵:۲۷
کد خبر: ۱۰۰۸۶۹۶
حضور محتمل سه ورزشکار زنجانی در انتخابی المپیک در چین
زارعی رئیس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی در ادامه ورزشکاران زنجانی را دارای پتانسیل وظرفیت بالایی دانست و اظهار داشت: 3 نفر از ورزشکاران زنجان به احتمال بسیار زیاد از تثبیت شدگان برای انتخابی المپیک در چین خواهند بود و ابراز امیدواری کرد ورزشکاران ایرانی بتوانند از سهمیه اندک قاره آسیا طلا صید کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ رئیس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی کشور حضور ورزشکاران و مربیانی همچون رکابی ها، سلطانی و دارابیان در زنجان را از ظرفیت های بسیار ارزشمند برشمرد. 

زارعی با بیان اینکه سال نسبتا خوبی را در رده های سنی پایه پشت سر گذاشتیم تصریح کرد: محیا دارابیان از ورزشکاران خوش آتیه در این رده است که زنجانی است و از افتخارات این استان است و 5 سال پیاپی توانسته در قاره آسیا مدال آور باشد. 

رئیس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی با اشاره به شرایط خاص بوجود آمده به علت شیوع بیماری کرونا در جامعه اظهار داشت: لغو مسابقات ورزشی بویژه المپیک از رویدادهایی است که تنها یکبار رخ داده واین نشان از تاثیرات جهانی این بیماری است و لغو مسابقات نیز برای سلامت ورزشکاران بوده و در صورت کنترل، مهار یا از بین رفتن بیماری به شرایط  عادی برمی گردد. 

وی با اشاره به اینکه برگزاری 3 دوره مسابقات درسال جاری تثبیت شده است اعلام کرد: این مسابقات شامل: مسابقات نوجوانان و جوانان آسیا، انتخابی المپیک و بازی های ساحلی در ماده سرعت است که امیدوارم مسابقات انتخابی المپیک حذف نشود. 

زارعی در ادامه ورزشکاران زنجانی را دارای پتانسیل وظرفیت بالایی دانست و اظهار داشت: 3 نفر از ورزشکاران زنجان به احتمال بسیار زیاد از تثبیت شدگان برای انتخابی المپیک در چین خواهند بود و ابراز امیدواری کرد ورزشکاران ایرانی بتوانند از سهمیه اندک قاره آسیا طلا صید کنند.

رئیس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی با تاکید بر اهمیت ورود و جذب بخش خصوصی در توسعه سنگ نوردی تصریح کرد: ورود بخش خصوصی در این رشته موجب رشد باشگاه های سنگ نوردی در تهران شده است و باید این موضوع گسترش و توسعه بیشتری پیدا کند. 

وی با بیان اینکه کار ریشه ای در ورزش از اولویت های اول است  و باید از کار گلخانه ای پرهیز کرد ادامه داد: باید با تقویت استعدادهای جدید و رشد و حضور مربیان بیشتر زمینه تسریع در این امر فراهم گردد.  

مجمع انتخاباتی هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان زنجان با حضور رضا زارعی رئیس فدراسیون، دقایق گذشته برگزار شد. 

حمید رکابی با کسب 14 رای توانست سکان هدایت هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان زنجان را برای مدت 4 سال به عهده بگیرد.

روزبه ادیب، دیگر کاندیدای این رقابت در ابتدا و قبل از آغاز انتخابات انصراف خود را اعلام کرد. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز