با حضور اعضاء هیئت مدیره ، مدیرعامل و پرسنل شرکت خالص سازان برگزار شد.

مراسم تودیع قائم مقام مدیرعامل شرکت خالص سازان

۱۳۹۹/۰۳/۱۱ - ۱۶:۱۹:۴۲
کد خبر: ۱۰۰۹۳۲۸
مراسم تودیع قائم مقام مدیرعامل شرکت خالص سازان
یوسف مرادلو مدیرعامل شرکت خالص سازان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات همه پرسنل خالص سازان گفت: خالص سازان در بعد مادی و معنوی هر چه دارد به برکت و زحمات پرسنل خود است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛  مراسم تودیع قائم مقام مدیرعامل شرکت خالص سازان با حضور اعضاء هیئت مدیره ، مدیرعامل و پرسنل شرکت خالص سازان برگزار شد. به نقل از روابط عمومی شرکت خالص سازان ، مراسم تودیع قائم مقام مدیرعامل شرکت خالص سازان با حضور اعضاء هیئت مدیره ، مدیرعامل و پرسنل خالص سازان در سالن کنفرانس این شرکت برگزار شد.

 در ابتدای این مراسم یوسف مرادلو مدیرعامل شرکت خالص سازان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات همه پرسنل خالص سازان گفت: خالص سازان در بعد مادی و معنوی هر چه دارد به برکت و زحمات پرسنل خود است.

وی با بیان اینکه ارزشمندترین دقایق عمر پرسنل در این شرکت می گذرد ، اظهار داشت:  الویت اول شرکت خالص سازان توجه به مسائل زیست محیطی  و حفظ و نگهداری تجهیزات و منابع انسانی خود است.

مدیرعامل شرکت خالص سازان ادامه داد: توجه به نظم و تمیزی کارخانه در الویت همه پرسنل این شرکت بوده و در این راستا اقدامات ارزشمندی در این مجموعه صورت گرفته است.

وی ادامه داد: تمام اعضاء هیئت مدیره قدردان زحمات آقای دکتر لازمی در مدت خدمت ایشان هستند و تعامل بیشتر با پرسنل ، دقت در کار از ویژگی های بارز ایشان در شرکت خالص سازان بود.

 در این برنامه جواد عونی عضو هیئت مدیره شرکت خالص سازان هم ضمن تشکر از زحمات دکتر لازمی در طول مدت خدمت در خالص سازان گفت: همه ما در خالص سازان به ارتقاء سیستم ، ترقی خالص سازان و آوازه خوب خالص سازان می اندیشیم و در راستای تعالی و اصلاحات در این شرکت تلاش می کنیم.

 در ادامه برنامه غلامرضا تقی لو رییس هیئت مدیره شرکت خالص سازان هم ضمن تقدیر از تلاش ها و اقدامات دکتر لازمی در مدت خدمت در خالص سازان تصریح کرد: در طول مدت خدمت ایشان تغییرات چشمگیری در حوزه آمار و ارقام در شرکت خالص سازان صورت گرفت که جا دارد از این خدمات قدردانی شود.

 در ادامه برنامه دکتر لازمی هم ضمن تشکر از اعضاء هیئت مدیره و کلیه پرسنل خالص سازان در طول این مدت گفت: در طول این مدت تلاش شد، چارچوبهای بورسی در شرکت پیاده شود و با این نگاه کمیسیون های مختلف شکل گرفت.

وی ادامه داد: شرکت خالص سازان استحقاق تحولات زیاد را دارد و درعمل هم نشان داده اینچنین است.

در خاتمه این برنامه یوسف مرادلو مدیرعامل شرکت خالص سازان با اهداء لوح تقدیر از زحمات دکتر لازمی در طول مدت خدمت در خالص سازان تقدیر و تشکر کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز