مدیر کل بهزیستی استان زنجان:

جمع آوری بیش از یک و نیم میلیارد ریال زکات فطره برای مددجویان بهزیستی

۱۳۹۹/۰۳/۱۴ - ۱۴:۰۴:۱۲
کد خبر: ۱۰۱۰۶۳۷
جمع آوری بیش از یک و نیم میلیارد ریال زکات فطره برای مددجویان بهزیستی
محمد محمدی با بیان اینکه نزدیک به 400 میلیون ریال از مبالغ جمع آوری شده تحت عنوان کفاره غیر عمد بوده اظهار کرد : از مجموع زکات فطره جمع آوری شده که با نظارت شورای زکات فطره صورت پذیرفت 100 درصد از وجوهات جمع آوری شده به مددجویان ؛ معلولین و زنان سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی استان اختصاص یافت که این مبالغ به حساب مددجویان نیازمند واریز گردید.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ مدیر کل بهزیستی استان زنجان از جمع آوری یک ونیم میلیارد ریال زکات فطره در ماه رمضان خبر داد و افزود : از تعداد370 پایگاه ثابت و سیار و  یک هزار و 100   صندوق زکات فطره مبلغ بیش از1یک میلیارد و  500 میلیون ریال زکات فطره از مردم مومن استان زنجان جمع آوری گردید .
به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان زنجان محمد محمدی با بیان اینکه نزدیک به 400 میلیون ریال از مبالغ جمع آوری شده تحت عنوان کفاره غیر عمد بوده اظهار کرد : از مجموع زکات فطره  جمع آوری شده که با نظارت شورای زکات فطره صورت پذیرفت  100 درصد از وجوهات جمع آوری شده به مددجویان ؛ معلولین و زنان سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی استان اختصاص  یافت که این مبالغ به حساب مددجویان نیازمند واریز گردید.
محمدی تعداد  توزیع بسته های غذایی در پویش همدلی مومنانه را به تعداد  6 هزار و 594 بسته و با ارزش بیش از  12 میلیاردریال عنوان نمود و خاطر نشان کرد: تکیه بهزیستی بر نیات خیر مردم است و عموم مردم می توانند بصورت نقدی و غیر نقدی و کمک های داوطلبانه در رفع مشکلات جامعه هدف بهزیستی سهیم باشند .
مدیر کل بهزیستی خاطر نشان کرد : کسانی که تاکنون موفق نشدند زکات فطره خود را پرداخت کنند، می توانند زکات خود را علاوه بر روش‌ حضوری  از طریق شماره حساب 210091434524111 نزد بانک توسعه تعاون مشارکت های مردمی بهزیستی استان و یا به شماره کارت مجازی 5029081010321806  واریز کنند .

 

نظر شما