فرماندار زنجان در گفتگو با خبرنگاران:

وضعیت قرمز کرونایی در زنجان / پروتکل‌های بهداشتی در شهر ‌رعایت نمی‌شود

۱۳۹۹/۰۳/۱۸ - ۱۶:۳۰:۰۳
کد خبر: ۱۰۱۲۱۵۴
وضعیت قرمز کرونایی در زنجان / پروتکل‌های بهداشتی در شهر ‌رعایت نمی‌شود
رضا عسگری فرماندار شهرستان زنجان گفت: با توجه به عدم رعایت پروتکل های بهداشتی توسط بسیاری از مردم، نگران شیوع موج دوم این ویروس در زنجان هستیم و در همین راستا به برخی واحدهای صنفی که مسائل بهداشتی را جدی نمی‌گیرند، تذکر دادیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ رضا عسگری در زمینه وضعیت شهرستان در زمینه ویروس کرونا، اظهار کرد: متاسفانه در حال حاضر زنجان وضعیت خوبی ندارد.

وی با اشاره به اینکه همچنان غربالگری‌ها و تست‌های ویژه کرونا به صورت سرپایی در زنجان انجام می‌شود، تصریح کرد: طی روز گذشته دانشگاه علوم پزشکی استان اعلام کرد که تعدادی از افراد مبتلا به این ویروس علامتی نداشته‌اند و این خبر، یک تهدید به شمار می‌رود.

فرماندار شهرستان زنجان خواستار رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی توسط عموم مردم شد و افزود: تنها راه مقابله با ویروس کرونا، رعایت پروتکل‌هاست و متاسفانه این ویروس خطرناک در حال حاضر تغییر رفتار داده و این به نگرانی ما افزوده است.

‌وی با بیان اینکه شهر زنجان در حال حاضر بر اساس جمعیت و شرایط حاکم در آن، در وضعیت قرمزی نسبت به ویروس کرونا قرار دارد، یادآور شد: فقط دو شهرستان استان وضعیت سفیدی دارند.

عسگری با بیان اینکه متاسفانه آن گونه که باید پروتکل‌های بهداشتی در شهر زنجان رعایت نمی‌شود، بیان کرد: تعدادی از واحدهای صنفی هم در رعایت پروتکل‌ها، کم کاری داشته‌اند که این مورد به آن‌ها تذکر داده شده ‌و در صورت تکرار پلمب می‌شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز