در دومین جلسه شورای اداری استان:

استاندار زنجان: امروز بیش از گذشته به وحدت نیاز داریم

۱۳۹۹/۰۳/۲۲ - ۱۸:۰۰:۰۳
کد خبر: ۱۰۱۴۱۳۹
استاندار زنجان: امروز بیش از گذشته به وحدت نیاز داریم
استاندار زنجان می گوید: برای توسعه استان نقشه راه و برنامه داریم و در این راه باید نگاه توسعه‌ای ما به کل استان باشد.

به گزارش خبرگزلری برنا از استان زنجان؛ فتح الله حقیقی در دومین جلسه شورای اداری استان که با حضور نمایندگان منتخب مردم استان در مجلس یازدهم برگزار شد، گفت: نمایندگان دوره قبل در حد توان برای استان تلاش کردند و خوشبختانه نمایندگان جدید استان برای پیشبرد اهداف توسعه‌ای استان اعلام همبستگی و آمادگی کرده اند که قطعا با این روحیه و یکرنگی بسیاری از طرح‌ها به سرانجام خواهد رسید.
نماینده عالی دولت در استان، ماموریت مهم مدیران در سال جهش تولید را جذب منابع ملی دانست که برای این کار اهرم‌های کمک کننده بودجه در استان فعال شده و نقش نمایندگان را نیز در جذب این اعتبارات بسیار اساسی دانست.
رییس شورای اداری استان همچنین با تبریک هفته جهاد کشاورزی به دیدار اخیر خود با وزیر جهاد کشاورزی اشاره کرد و اظهار داشت: اجرای کامل طرح کاداستر بعنوان استان پایلوت، توسعه کِشت‌های گلخانه‌ای و باغات در اراضی شیبدار و درخواست تسهیلات و حمایت برای ایجاد واحد تولید دام سبک ۶۰ هزار راسی در راس برنامه های سازمان جهاد کشاورزی استان برای سال جهش تولید است.
استاندار زنجان به وضعیت این روزهای ویروس کرونا در استان اشاره کرد و افزود: کادر درمانی از جان مایه گذاشته اند و در استان زنجان از ۲۱ هزار نفر نمونه گیری شده که با مدیریت صحیح، کمتر از ۳۰ درصد تخت‌های بیمارستانی اشغال شده و از هفته گذشته نیز تست آنتی بادی در استان زنجان آغاز شده است.
حقیقی همچنان معتقد است رعایت فاصله گذاری اجتماعی و حاضر نشدن در تجمعات از جمله در برنامه های تشییع و ترحیم میتواند به قطع زنجیره انتقال کمک کند.
استاندار زنجان یکی دیگر از برنامه های مهم امسال در حوزه مسکن را تعیین تکلیف برخی تعاونی‌ها و بنگاه‌دارانی دانست که در پی سودجویی با پول‌های مردم هستند و اعلام کرد: چهار هزار واحد نیمه کاره که ۷۰ درصد پیشرفت دارند توسط تعاونی‌ها رها شده و عده ای بنگاه‌دار نیز با دلالی و زد و بند قصد دارند زمین‌های حاشیه شهر را در قبال دریافت هزینه های کلان به مردم بفروشند که قطعا برخورد قانونی با این افراد خواهد شد.
در ابتدای جلسه سید مرتضی خاتمی نماینده مردم ماهنشان و ایجرود، حجت الاسلام حسن شجاعی نماینده مردم ابهر،خرم دره و سلطانیه،سید البرز حسینی نماینده مردم خدابنده و مصطفی طاهری نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی نقطه نظرات خود را برای پیشبرد اهداف کلان استان بیان کردند.
در این جلسه که نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان نیز حضور داشت؛ توجه به ظرفیت‌های بخش کشاورزی، همکاری بیش از پیش نمایندگان و مجموعه مدیریتی استان، استفاده دقیق و بهنگام از توانمندی جوانان، توجه به ظرفیت‌های گردشگری و اشتغال جوانان، افزایش اعتبارات عمرانی و ارتقاء وضعیت راه‌های استان ،تامین آب مورد نیاز کشاورزان مورد تاکید قرار گرفت و بر پرهیز از دعواهای سیاسی و جناحی و تلاش برای تحقق شعار سال تاکید شد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز