معاون سوادآموزی استان زنجان خبر داد:

زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزشیاران و آموزش‌دهندگان مستمر نهضت سوادآموزی روز جمعه ۲۰ تیرماه ۱۳۹۹

۱۳۹۹/۰۳/۲۴ - ۱۴:۵۹:۱۵
کد خبر: ۱۰۱۴۸۴۶
زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزشیاران و آموزش‌دهندگان مستمر نهضت سوادآموزی روز جمعه ۲۰ تیرماه ۱۳۹۹
فرحناز فتحی معاون سوادآموزی استان، گفت: آزمون مشمولین استخدامی قانون الحاق یک ماده به قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی برای آموزشیاران و آموزش دهندگان مشمول به صورت حضوری برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ زمان برگزاری آزمون استخدامی داوطلبان آزمون داخلی آموزشیاران و آموزش‌دهندگان مستمر نهضت سوادآموزی صبح روز جمعه 20 تیرماه 1399 خواهد بود. به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، فرحناز فتحی معاون سوادآموزی استان، گفت: آزمون مشمولین استخدامی قانون الحاق یک ماده به قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی برای آموزشیاران و آموزش دهندگان مشمول به صورت حضوری برگزار می شود.

وی افزود: با توجه به اعلام مدیرکل دفتر منابع انسانی و پشتیبانی سازمان نهضت سوادآموزی، با عنایت به مجوز صادره از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، زمان برگزاری این آزمون روز جمعه 20 تیرماه 1399 خواهد بود.

فتحی تصریح کرد: مشمولانی که در سایت جهاد دانشگاهی طبق زمان مقرر اعلام شده ثبت نام کرده و هم اکنون به عنوان آموزش دهنده فعال در حال همکاری با نهضت سوادآموزی هستند، در این آزمون شرکت خواهند کرد.

وی ادامه داد: برنامه زمان بندی این آزمون به شرح ذیل است:

1-ویرایش محل پیشنهادی داوطلب برای حوزه برگزاری آزمون : از روز یکشنبه اول تیرماه 1399 تا پایان روز چهارشنبه 4 تیرماه 1399

2-توزیع کارت ورود به جلسه از طریق سایت www.hrtc.ir: از روز دوشنبه 16 تیرماه

3-زمان برگزاری آزمون: صبح روز جمعه 20 تیرماه 1399

معاون سوادآموزی استان تصریح کرد: مشمولان آزمون در موعدهای تعیین شده نسبت به موارد مطروحه اقدام نمایند تا برای حضور در جلسه آزمون مشکلی نداشته باشند.

وی در پایان گفت: ساعت شروع آزمون و محل برگزاری آزمون در کارت ورود به جلسه آزمون اعلام خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز