مصادف با سالروز تأسیس بانک کشاورزی صورت گرفت؛

بازدید سرزده استاندار زنجان از مجموعه ستادی بانک کشاورزی استان

۱۳۹۹/۰۳/۲۵ - ۱۴:۴۷:۵۵
کد خبر: ۱۰۱۵۳۹۴
حقیقی، پس از اتمام گزارش مدیر استان ، عملکرد بانک کشاورزی را در سنوات گذشته و سال 1398 مثبت ارزیابی نمود و درخصوص ملاقاتی که با وزیر جهاد کشاورزی داشتند، اجرای دو پروژه مهم سدسازی در استان بعنوان منابع آبی پایدار و زیرساخت با ارزش درخصوص توسعه بخش کشاورزی اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛  در این بازدید از بدو ورود از  تمامی واحدهای ستادی بازدید گردید  وسپس  نشست صمیمی ایشان و هیأت همراه در اتاق مدیر استان با حضور مدیر، معاونین ، مسئول حراست و روابط عمومی استان تشکیل گردید.

مدیر ستادی استان  در این جلسه از حضور استاندار که مصادف با سالروز تأسیس بانک شده بود ابراز خرسندی نموده و این رویداد را به فال نیک گرفت و ضمن خوش آمدگویی از حضور سبز ایشان و هیأت همراه قدردانی نموده و اذعان داشت  که حضور عالی­ترین مقام استان در جمع همکاران این مدیریت باعث شعف و ایجاد توان مضاعف برای همه همکاران را بدنبال خواهد داشت .

پس از خوش آمدگویی، صمدی  نسبت به تبیین و تشریح عملکرد بانک به پایان سال 1398 پرداخته  و عملکرد استان را در حوزه ­های مختلف امور اعتباری و نقش بانک کشاورزی در توسعه و اشتغالزایی که تأکید مقام معظم رهبری نیز می­باشد، تشریح نموده و در پایان، برنامه­ های عملیاتی و اجرایی بانک مطابق با خط مشی اجرایی را  به سمع ونظر حاضرین در جلسه به شرح ذیل  قرائت نمودند که اهم این موارد عبارتند از   :

 تأمین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی، تأمین مالی طرح ­های راکد، گلخانه­ ها، پرورش ماهی، مکانیزاسیون، طرح­ های دانش بنیان و استارت آپ­ ها و همچنین طرح­های بازسازی و نوسازی واحدهای فعال کشاورزی، دام، طیور و صنایع تبدیلی، حمایت از صادرات محصولات کشاورزی، تأمین منابع مالی خرید تضمینی گندم و دانه ­های روغنی، تأمین مالی طرح­های توسعه روش­های نوین آبیاری و سایر فعالیت ­های زیربنایی بخش کشاورزی از اولویت های برنامه­­ های سال 1399 می باشد  .

حقیقی،  پس از اتمام گزارش مدیر استان ، عملکرد بانک کشاورزی را در سنوات گذشته و سال 1398 مثبت ارزیابی نمود و درخصوص ملاقاتی که با وزیر  جهاد کشاورزی داشتند، اجرای دو پروژه مهم سدسازی در استان بعنوان منابع آبی پایدار و زیرساخت با ارزش درخصوص توسعه بخش کشاورزی اعلام کرد.

استاندار در بخش دیگری از سخنان خود از دو پروژه مهم در دست اجرا در حوزه باغداری، باغات اراضی شیبدار شهرستان طارم و در حوزه دامپروری به طرح بره پرواری 60 هزار رأسی با مدیریت آقای پایداری اشاره کرده و همراهی بانک درخصوص این دو پروژه مهم را خواستار شدند.  ایشان همچنین موفقیت این استان را در ضریب نفوذ مکانیزاسیون و ارتقاء ماشین ­آلات بخش کشاورزی از 9/1 به 1/2 و کسب رتبه عالی در پرداخت تسهیلات ازدواج را از دیگر  موفقیت های  بانک کشاورزی در وضعیت کنونی شیوع بیماری کرونا و وضعیت تحریم کشور دانستند و بر حمایت  بیشتر از قشر زحمتکش وآسیب پذیر جامعه کشاورزی تأکیدنموده  ودر این خصوص  ازعملکرد درخشان بانک کشاورزی به نیکی  یاد کردند.

 در پایان جلسه لوح سپاس توسط استاندار در راستای تحقق اهداف کلان بخش کشاورزی به ویژه برنامه ­های راهبردی اقتصاد مقاومتی و رونق تولید در سال 1398 که موجب رضایت ایشان قرار گرفته است، از مدیر ستادی و مجموعه بانک کشاورزی تقدیر نمود .

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز