نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان:

بیمه سلامت کارنامه درخشانی به یادگار گذاشته است

۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۱۵:۲۱:۱۶
کد خبر: ۱۰۱۹۲۳۲
بیمه سلامت کارنامه درخشانی به یادگار گذاشته است
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در دیدار با مدیر کل بیمه سلامت، با اشاره به اقدامات انجام گرفته این اداره کل در بخش های مختلف افزود: بیمه سلامت در مقطعی از فعالیت های خود رشد قابل توجهی داشت و در واقع کارنامه درخشانی را به یادگاری گذاشته

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در دیدار با مدیر کل بیمه سلامت، با اشاره به اقدامات انجام گرفته این اداره کل در بخش های مختلف افزود: بیمه سلامت در مقطعی از فعالیت های خود رشد قابل توجهی داشت و در واقع کارنامه درخشانی  را به یادگاری گذاشته و حتی  اقدامات انجام گرفته با توجه به شرایط کرونایی جای تقدیر دارد.

ایشان اظهار داشتند: همه گیری کرونا علیرغم تهدید، فرصت های خوبی را هم ایجاد کرد که یکی از این فرصتها عدم مراجعه مردم به مراکز درمانی برای کوچکترین مشکلات بود مشکلاتی که با صبوری و درمان های خانگی قابل حل است و در نتیجه هزینه های گزاف درمانی کنترل شده. همچنین منجر به رشد فناوریهای پزشکی در حوزه تهیه کیت آزمایشگاهی شد بطوریکه حتی این کیت ها به کشورهای دیگر هم صادر می شود.

امام جمعه زنجان به ظرفیت های بی بدیل کشور در حوزه های مختلف به ویژه در حوزه دانش بنیان اشاره کرد و گفت:  در این خصوص اقداماتی خوبی انجام گرفته و در این میان افراد با وجدان و با احساس تعهد صنفی در بین جامعه پزشکی نیز وجود دارد که در حال خدمت رسانی به گروههای هدف خود هستند.

وی اظهارداشت:  هر چند،زندگی مدرنیته کنونی آسایش را برای عموم  به ارمغان   اورده اما با خود بیماری های متعدد و حتی استرس ها را موجب شده است.

حجت الاسلام خاتمی ادامه داد: رهبری درمورد بیمه  فرمودند  که بیماری خود درد است که  مردم همان درد را تحمل کننند ،اما تحمل هزینه های سنگین زندگی را نداشته باشند و  پزشکان این استان نیز متعهدنه  و به امر خدمات رسانی مشغول هستند.

وی اضافه کرد: انواع پوشش بیمه به ویژه در روستاها آسایش را برای مردم فراهم کرده بطوری که قبلاً99 درصد روستاییان  از ترس هزینه درمان  به پزشک مراجعه می کردند اما در حال حاضر با پوشش بیمه ای خوب برای این قشر در رفاه و آرامش هستند.

امام جمعه زنجان به موضوع رشوه نیز اشاره و خاطر نشان کرد:  بر مبنای اسلام همان اندازه رشوه دهنده مجرم است که  رشوه گیرنده نیز مجرم است چرا که نقش دلال را بازی می کنند.

 

نظر شما