فرماندار شهرستان زنجان:

هیچ مجوزی برای فعالیت تالارهای عروسی در شهر زنجان داده نشده است

۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۶:۳۰:۵۰
کد خبر: ۱۰۱۹۸۶۸
هیچ مجوزی برای فعالیت تالارهای عروسی در شهر زنجان داده نشده است
رضا عسگری با رد فعالیت تالارهای عروسی با ۵۰ درصد ظرفیت، گفت: در صورت تغییر و با تصمیم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی امکان بازگشایی تالارها وجود دارد ولی تا کنون چنین مجوزی صادر نشده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ رضا عسگری اظهارداشت: به دلیل قرمز بودن شرایط ویروس کرونا در شهر زنجان، هیچ مجوزی برای بازگشایی تالارهای عروسی در زنجان داده نشده است.

وی با رد فعالیت تالارهای عروسی با ۵۰ درصد ظرفیت، افزود: در صورت تغییر و با تصمیم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی امکان بازگشایی تالارها وجود دارد ولی تا کنون چنین مجوزی صادر نشده است.

این مسئول گفت: در شرایط زرد امکان پذیرش در هتل‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی وجود داشت اما در شرایط قرمز هنوز دستورالعملی صادر نشده است.

فرماندار زنجان خاطرنشان کرد: در حال حاضر فعالیت استخرها، تالارهای  پذیرایی و اماکن ورزشی با شرایط قبلی بوده و امکان فعالیت ندارند.

عسگری گفت: در حال حاضر سه شهرستان زنجان، خرم‌دره و طارم در وضعیت قرمز بوده و دو شهرستان دیگر در وضعیت زرد پررنگ به سمت نارنجی قرار دارند.

وی برضرورت رعایت فاصله اجتماعی از سوی مردم تاکید کرد و گفت: مردم با رعایت بهداشت و اجرای پروتکل‌های بهداشتی از جمله رعایت فاصله اجتماعی به قطع زنجیره این بیماری کمک شایانی می‌کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: وضعیت قرمز ناشی از عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی و حضور در تجمعات است که باید مردم با رعایت موارد بهداشتی به مسئولان برای قطع زنجیره انتقال این بیماری کمک کنند.

 

نظر شما