رییس شورای قضایی استان زنجان در جلسه شورای قضایی استان زنجان:

برگزاری جلسه شورای قضایی استان زنجان با موضوع پیگیری مصوبات سفر رییس قوه قضاییه

۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۵:۵۷:۲۲
کد خبر: ۱۰۱۹۸۷۵
برگزاری جلسه شورای قضایی استان زنجان با موضوع پیگیری مصوبات سفر رییس قوه قضاییه
رییس شورای قضایی استان زنجان از اجرای دقیق مصوبات سفر رییس قوه قضاییه به استان خبر داد و اظهار کرد : مدیران سازمانهای تابعه قوه قضاییه در استان پیگیری های لازم و همچنین هماهنگی تنگاتنگ با دبیر خانه بعمل آورند .

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در جلسه شورای قضایی استان زنجان که به مناسبت هفته قوه قضاییه و به میزبانی سازمان قضایی نیروهای مسلح برگزار شد، با تبریک هفته قوه قضاییه ، گرامی داشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر و تشکر از زحمات اعضای شورای قضایی استان گفت : اجرای سیاستها و برنامه های قوه قضاییه در استان با هم افزایی .و همفکری اعضای شورای قضایی محقق خواهد شد بنابر این استفاده از ظرفیت این شورا امری ضروری است .

وی با بیان اینکه 150 برنامه هفته قوه قضاییه در استان تدوین و در حال اجراست ادامه داد :هفته قوه قضاییه فرصت بسیار خوبی برای تشریح و تبیین برنامه ها و اقدامات دستگاه قضایی استان است که نیازمند همراهی و مشارکت کلیه مجموعه قوه قضاییه در این امر هستیم .

رییس شورای قضایی استان زنجان از  اجرای دقیق مصوبات سفر رییس قوه قضاییه به استان  خبر داد و اظهار کرد : مدیران سازمانهای تابعه قوه قضاییه در استان پیگیری های لازم و همچنین هماهنگی تنگاتنگ با دبیر خانه بعمل آورند . 

صادقی نیارکی از دیگر برنامه های هفته قوه قضاییه استان زنجان  حضور مسئولین دستگاه قضایی در برنامه های مختلف صدا و سیما و برگزاری نشست های خبری با اصحاب مطبوعات برشمرد و بیان داشت : در این هفته بایستی از ظرفیت رسانه ملی   به نحو احسن استفاده کرد، بنابر این کلیه معاونین دادگستری و مدیران   سازمانهای تابعه به  این برنامه ها اهتمام ویژه داشته باشند .

لازم به ذکر است در ابتدای این جلسه اعضای شورای قضایی استان گزارشی از عملکرد حوزه خود در طول یک سال گذشته  ارائه نمودند .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز