مدیر کل زندانهای استان زنجان:

کسب رتبه دوم کشوری استان در جمع آوری کمک های مردمی جشن گلریزان

۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۵:۴۶:۰۷
کد خبر: ۱۰۲۱۵۲۷
کسب رتبه دوم کشوری استان در جمع آوری کمک های مردمی جشن گلریزان
مدیر کل زندانها و مدیر عامل نمایندگی ستاد دیه استان با حضور در صدا و سیمای مرکز استان از مدیریت این مجموعه تجلیل بعمل آوردند .

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ با هدف قدردانی از تلاش های مدیر کل صدا و سیمای مرکز استان در همراهی مجموعه ستاد دیه در جمع آوری کمک های خیرین و نیکوکاران و موفقیت های حاصل شده در کسب رتبه دوم کشوری توسط ستاد دیه استان ، رئیس کل دادگستری به همراه معاونین ، مدیر کل زندانها و مدیر عامل نمایندگی ستاد دیه استان با حضور در صدا و سیمای مرکز استان از مدیریت این مجموعه تجلیل بعمل آوردند .

در این مراسم حجت الاسلام صادقی نیارکی از عملکرد بسیار مؤثر و ارزشمند صدا و سیمای زنجان در اطلاع رسانی و ایجاد شور و نشاط در میان مردم در جشن های گلریزان قدردانی نموده گفت : با توجه به شیوع ویروس کرونا در جامعه و ضرورت پرهیز از تجمعات امسال این برنامه ها به صورت مجازی برگزار شد که پیش بینی های صورت گرفته حاکی از کاهش مبلغ جمع آوری بود که بحمد اله با همت خیرین و نیکوکاران استان رشد ۵۰ درصدی را نسبت به سال گذشته شاهد بودیم .

ایشان با بیان اینکه امسال نزدیک به ۳ میلیارد تومان به صورت نقدی و تعهدی جمع آوری شده افزود : استان زنجان از این حیث به لحاظ عددی در رتبه دوم کشوری قرار دارد که در صورت تناسب به جمعیت استان قطعاً رتبه اول کشور از آن استان خواهد بود که این امر مرهون همت خیرین و نقش بسیار مؤثر مجموعه صدا و سیما خواهد بود .

به نقل از روابط عمومی زندانهای استان زنجان، در این دیدار مدیر کل صدا و سیمای مرکز استان ضمن تشکر از حضور رئیس کل دادگستری و هیئت همراه در صدا  و سیما گفت : از زمان حضور حضرت آیت اله رئیسی در رأس قوه قضائیه بارقه امیدی در جامعه برای مبارزه با فساد و اجرای عدالت در دل مردم ایجاد شده که این موضوع بسیار ارزشمند است .

ایشان در ادامه از آمادگی کامل صدا و سیمای مرکز استان برای همراهی با مجموعه قضایی استان به ویژه اطلاع رسانی در مسائل حقوقی و قضائی و پیشگیری از جرم خبر داده افزودند : نمونه بارز این همکاری تولید ویژه برنامه های ویژه در ایام ماه مبارک رمضان برای جشن گلریزان بود که نتایج بسیار خوبی در پی داشت .

در پایان این مراسم از زحمات صدا و سیمای مرکز زنجان در اطلاع رسانی و جلب کمک های خیرین و نیکوکاران برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد تقدیر بعمل آمد .

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز