با حضور معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل، حسنلو معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت و سایر اعضای کارگروه درسالن غدیر اداره کل برگزار گردید.:

اولین جلسه کارگروه ساماندهی نیروی انسانی پروژه مهر برگزار شد

۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۶:۴۳:۴۴
کد خبر: ۱۰۲۲۱۴۲
اولین جلسه کارگروه ساماندهی نیروی انسانی پروژه مهر برگزار شد
بیت اله احمدی نژاد معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات صورت گرفته توسط هر یک از اعضای کارگروه، اظهار داشت: ساماندهی نیروی انسانی از مهمترین محور های کاری در پروژه مهر است و بایستی به درستی صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ ذجلسه کارگروه ساماندهی نیروی انسانی پروژه مهر با حضور احمدی نژاد معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل، حسنلو معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت و سایر اعضای کارگروه درسالن غدیر اداره کل برگزار گردید.به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش وپرورش استان زنجان، بیت اله احمدی نژاد معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات صورت گرفته توسط هر یک از اعضای کارگروه، اظهار داشت: ساماندهی نیروی انسانی از مهمترین محور های کاری در پروژه مهر است و بایستی به درستی صورت گیرد.

وی با اشاره بر این نکته که در چند سال اخیر خروجی نیروها از ورودی پیشی گرفته است،  افزود: بر این اساس باید راهکاری برای جبران اندیشیده شود و طوری مدیریت کنیم که با رعایت الزامات ساماندهی، شاهد برخی مشکلات احتمالی در این زمینه نباشیم.

این مقام مسئول با تاکید بر برگزاری مانور شروع سال تحصیلی طبق شرایط حال حاضر، اضافه کرد: ضرورت دارد جلسات متعدد قطبی با مناطق و نواحی 14گانه استان اشته باشیم تا با بررسی الزامات از شرایط مناطق آگاه شویم.

وی در پایان تصریح کرد: موظفیم یک رفتار سازمانی مشخص داشته و با همدلی، نگاه کمی و کیفی، در نظر گرفتن ملاحظات و به صورت منسجم کار را دنبال کنیم.

شایان ذکر است در این جلسه هر یک از اعضای کارگروه به بیان نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود در زمینه ساماندهی بهینه نیروی انسانی پرداختند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز