استاندار زنجان:

مراعات حال دیگران تکلیف شرعی و قانونی است

۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۱۵:۴۵:۲۹
کد خبر: ۱۰۲۳۲۹۵
مراعات حال دیگران تکلیف شرعی و قانونی است
استاندار زنجان می گوید: اگر اوضاع برخی شهرستان‌ها در این روزها همینطور پیش رود به ناچار محدودیت‌ها برخواهد گشت.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛  فتح الله حقیقی در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا با قدردانی از همه عوامل و کادر درمان گفت: این عزیزان با تمامی سختی‌ها همچنان ایستاده اند و خدمت می کنند و این بی انصافی است عده ای بدون توجه به پروتکل‌های بهداشتی زحمت کادر درمان را دوچندان می کنند.
رییس ستاد مقابله با کرونا ویروس استان با بیان اینکه مخالفتی با فعالیت تالارها نداریم تاکید کرد: بنا بر اعلام متخصصان در استان زنجان عامل اصلی افزایش تعداد مبتلایان به کرونا حضور در تجمعات و مهمانی‌ها از جمله مراسم جشن و ترحیم است، از این‌رو مسوولان تالارها موظفند با نظارت بر بهداشت و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و همچنین متعهد شدن به رعایت این موارد فعالیت نمایند.
استاندار زنجان می گوید: الان در شرایطی نیستیم که بهانه گیری کنیم و باید با دانشگاه علوم پزشکی که در خط مقدم مقابله با کروناست همکاری کنیم، پای سلامت و جان مردم در میان است و همه حتی بیمارستان‌های خصوصی و مراکز دولتی باید نیازمندی‌های دانشگاه و مراکز بهداشت را تامین کنند.
حقیقی به این نکته نیز اشاره کرد که مردم نیز باید بهداشت فردی را رعایت کنند وگرنه شوخی گرفتن کرونا مساوی است با افزایش تعداد مبتلایان، مرگ ومیر و همچنین اِشغال همه تخت‌های بیمارستانی که در قبال این موضوع کسانی که پروتکل‌ها را رعایت نکنند در برابر سلامت دیگران شرعا و قانونا مسوول هستند.
استاندار زنجان از فرمانداران خواست با تمام توان شهرستان در میدان باشند و از آغاز فعالیت همیاران پیشگیری از کرونا در روستاها با همکاری دهیاران و بخشداران خبر داد.
رییس ستاد مقابله با کرونا ویروس استان همچنین از بیمه ها خواست به تعهدات خود همچنان عمل کنند و اگر نیاز به مکاتبه و هماهنگی با مقامات کشوری داشت اعلام کنند تا برای حل مشکل اقدام شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز