مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان:

۳۰ درصد از محورهای مواصلاتی زنجان باید روکش شود

۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۱۷:۳۵:۲۹
کد خبر: ۱۰۲۳۳۱۷
۳۰ درصد از محورهای مواصلاتی زنجان باید روکش شود
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان، با بیان اینکه در سال جاری برنامه‌های خوبی در دست اجرا است، گفت: ۳۰ درصد از محورهای مواصلاتی استان باید روکش شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ عبدالحسین علی اکبری  به طرح ابرار اشاره کرد و گفت: طرح روکش آسفالت محورهای مواصلاتی استان تاکنون بیش از ۵۰ درصد رشد داشته و در سالجاری این طرح با جدیت انجام می‌شود.
وی با بیان اینکه در سال جاری برنامه‌های خوبی در دست اجرا است، اظهار کرد: ۳۰ درصد از محورهای استان طی سال جاری با تدابیر اتخاذ شده باید روکش شود.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجان، گفت: روکش در محورهای زنجان به دندی و زنجان به بیجار اجرا می‌شود.
علی اکبری تاکید کرد: از سال گذشته تاکنون بیش از دو میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هزینه شده است.
وی با بیان اینکه توجه به ایمن سازی جاده‌ها باعث کاهش تصادفات جاده‌ای شده و جلوی هزینه‌های سنگین بر جامعه و خانواده را می‌گیرد، تاکید کرد: ۷۰ درصد دلیل تصادفات در جاده‌های استان عامل انسانی است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان، تصریح کرد: براساس برآوردهای انجام شده ۳۰ درصد از تصادفات در ۳۰ کیلومتری زنجان رخ می‌دهد که در این میان باید آموزش مد نظر قرار گیرد.

 

 

نظر شما