با حضور مدیران دستگاههای اجرائی و به ریاست عسگری ر

جلسه ستاد اجرائی کنگره ملی ۳۵۳۵شهید زنجان برگزار شد

۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۴:۱۵:۲۷
کد خبر: ۱۰۲۴۳۲۰
جلسه ستاد اجرائی کنگره ملی ۳۵۳۵شهید زنجان برگزار شد
جلسه هماهنگی ستاد اجرائی کنگره ملی 3535 شهید شهرستان زنجان با حضور آیت اله خاتمی امام جمعه زنجان،سردار کرمی فرمانده سپاه استان،بخشداران و مدیران استان و شهرستان به ریاست رضا عسگری فرماندار شهرستان زنجان برگزار گردید.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ جلسه هماهنگی ستاد اجرائی کنگره ملی 3535 شهید شهرستان زنجان با حضور آیت اله خاتمی امام جمعه زنجان،سردار کرمی فرمانده سپاه استان،بخشداران و مدیران استان و شهرستان به ریاست رضا عسگری فرماندار شهرستان زنجان برگزار گردید.

فرماندار زنجان با اشاره به جانفشانی و از خود گذشتگی شهدای جنگ تحمیلی تاکید کرد: باید یک کنگره باشکوه در استان زنجان برگزار نمائیم.رضا عسگری در ادامه تصریح کرد: زنجان پایتخت شور و شعور حسینی است و شهدای ما با تاسی از امام حسین(ع) جان عزیزشان را فدا کردند،با برگزاری باشکوه این کنگره باید دین خود را به شهدا ادا نمائیم.

فرماندار زنجان با اشاره به انسجام خوب بین مردم و مسئولین در شهرستان زنجان گفت: با برنامه ریزی دقیق و بهنگام و استفاده از ظرفیت تشکلهای دینی و سازمانهای مردم نهاد امیدواریم کنگره ای برگزار نمائیم که در سطح ملی نمونه و زبانزد باشد.

در ادامه این جلسه آیت اله خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به درجه رفیع شهدا تصریح کرد:بدون تردید همه ما مدیون شهدا هستیم ، با برگزاری این کنگره معامله ای با شهدای بزرگوار داشته باشیم و مدد پروردگار و دعای خیر شهدا امدادگرمان باشد.

در پایان این جلسه حکم آقای رضا عسگری به عنوان مسئول کنگره شهدای شهرستان زنجان که توسط استاندار محترم امضاءشده بود توسط آیت اله خاتمی تقدیم ایشان گردید.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز