مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان:

افزایش ظرفیت پاسخگویی مرکز تماس ۱۲۱ زنجان به ۱۶ کلاینت

۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۶:۲۰:۵۵
کد خبر: ۱۰۲۵۵۶۲
افزایش ظرفیت پاسخگویی مرکز تماس ۱۲۱ زنجان به ۱۶ کلاینت
مهندس علی علیزاده: در راستای افزایش ظرفیت پاسخگویی و مدیریت تماس های بهمنی ناشی از وقوع حوادث وسیع در شبکه و مدیریت اضطراری بار تعداد 7 لایسنس جدید از شرکت تذرو افزارخریداری و ظرفیت پاسخگویی مرکز تماس 121 از 9 کلاینت همزمان به 16 کلاینت افزایش یافته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: در راستای مدیریت تماس های بهمنی ناشی از وقوع حوادث وسیع در شبکه و مدیریت اضطراری بار، ظرفیت پاسخگویی مرکز تماس 121 از 9 کلاینت همزمان به 16 کلاینت افزایش یافت. به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان، مهندس علی علیزاده اظهار داشت: در راستای افزایش ظرفیت پاسخگویی و مدیریت تماس های بهمنی ناشی از وقوع حوادث وسیع در شبکه و مدیریت اضطراری بار تعداد 7 لایسنس جدید از شرکت تذرو افزارخریداری و ظرفیت پاسخگویی مرکز تماس 121 از 9 کلاینت همزمان به 16 کلاینت افزایش یافته است.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 6 اپراتور در ستاد مرکز 121 شرکت توزیع برق فعال است، تصریح کرد: با خریداری 7 لایسنس جدید، 16 نفر بر حسب نیاز می توانند وارد مدار پاسخگویی به مشترکان شوند.
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان خاطر نشان ساخت: انتظار می رود با راه اندازی این سرویس، در مواقع بحران از صف انتظار جهت اتصال به اپراتور کاسته شده و رضایتمندی مشترکین در سطح استان فراهم گردد.

14

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز