در جلسه شورای حفظ آثار دفاع مقدس استان :

استاندار زنجان: برنامه های شهدا باید در شان و منزلت آنها باشد

۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۵:۳۱:۱۳
کد خبر: ۱۰۲۶۰۸۵
استاندار زنجان: برنامه های شهدا باید در شان و منزلت آنها باشد
استاندار زنجان می گوید: باید از همین امروز محوریت برنامه های هفته دفاع مقدس و یادواره های شهدا تمرین و اقدام برای برگزاری هر چه بهتر کنگره بزرگ شهدای استان باشد.

به گرارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ فتح الله حقیقی در جلسه شورای حفظ آثار دفاع مقدس استان گفت: ما باید شهدای استان را که نقش بسیار مهمی در عملیاتهای دفاع مقدس داشتند و بعنوان خط شکن به دل دشمن زدند بیش از این در سطح ملی معرفی کنیم و در این راه همه ما باید از دل و جان مایه بگذاریم.
مقام عالی دولت در استان همچنین با بیان اینکه سال آینده کنگره 3هزار و 300 شهید استان برگزار خواهد شد. به بررسی آثار و نقاط ضعف و قوت این کنگره در سایر شهرها اشاره کرد و افزود: باید این کنگره در شان شهدای استان باشد و لازم است حتما از برنامه و شیوه های نو در برگزاری این کنگره استفاده کرد.
استاندار زنجان به دشمنی های استکبار در راس آن آمریکا در چهل سال گذشته اشاره کرد و گفت: گرامیداشت چهلمین سالگرد آغاز جنگ تحمیلی این تذکر را به ما دارد که بدانیم چه کسانی رفتند تا ما بایستیم و با زنده نگهداشتن این فرهنگ تمام توطئه های اجانب خنثی خواهد شد.
در این برنامه اعلام شد در گرامیداشت هفته دفاع مقدس عملیات بیت المقدس به یاد رشادتهای رزمندگان اسلام در آزادسازی خرمشهر بازنمایی خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز