در جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری:

استاندار زنجان: مدیران برای جذب حداکثری تسهیلات بنگاه‌های آسیب‌دیده از کرونا تلاش کنند

۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۵:۲۸:۱۴
کد خبر: ۱۰۲۶۵۹۰
استاندار زنجان: مدیران برای جذب حداکثری تسهیلات بنگاه‌های آسیب‌دیده از کرونا تلاش کنند
استاندار زنجان گفت: بیش از ۱۳ هزار نفر متقاضی و واجد شرایط دریافت تسهیلات ناشی از شیوع کرونا در استان شناسایی شده که باید جذب و پرداخت تسهیلات به این افراد از سوی مدیران با جدیت پیگیری شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ فتح الله حقیقی در جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری گفت: ۴۸۸ میلیارد تومان تسهیلات برای بنگاه‌ها و کسب و کارهای آسیب‌دیده از بیماری کرونا از سوی دولت به استان زنجان ابلاغ شده که تمام مدیران مربوطه باید برای جذب و پرداخت این تسهیلات به صورت عملیاتی تلاش کنند.
مقام عالی استان با بیان اینکه مهلت جذب تسهیلات به واحدهای آسیب دیده از کرونا تا پایان تیرماه سال جاری است، اظهار داشت: پیگیری تسهیلات اصناف و بنگاه‌های اقنصادی آسیب‌دیده این ارزش را دارد که شخص مدیران، پیگیری جذب آن باشند و این حداقل انتظار از مدیران است.
وی خاطرنشان کرد: اعتباری که بابت تسهیلات صنوف و بنگاه‌های آسیب‌دیده از بیماری کرونا به استان ابلاغ شده، نشان می‌دهد که صنوف زنجان نسبت به کشور تا کنون کمترین آسیب را از شیوع این بیماری دیده‌اند.
حقیقی افزود: این امر، نشان از تلاش و همت مدیران دارد اما متاسفانه عملکرد استان به لحاظ میزان جذب و پرداخت تسهیلات، مطلوب و قابل قبول نیست زیرا تا کنون تنها هشت درصد از مجموع اعتبارات جذب شده و فقط یک‌دهم درصد آن پرداخت شده است.
استاندار زنجان با اشاره به شناسایی بیش از ۱۳ هزار متقاضی واجد شرایط دریافت تسهیلات، گفت: معاونت اقتصادی استانداری، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دبیر شورای هماهنگی بانک‌ها باید در اسرع وقت، سهم هر دستگاه از تسهیلات مذکور به میزان شمار افراد ثبت‌نامی را تعیین و اعلام کنند تا مدیران مربوطه به صورت عملیاتی نسبت به جذب آن اقدام کنند.
وی تاکید کرد: مدیران دستگاه‌ها نیز اطلاع‌رسانی لازم به ذینفعان نسبت به دریافت تمام این منابع را داشته باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز