دراولین نشست شورای هماهنگی صنعت آب وبرق استان زنجان:

برنامه های وزارت نیرو با هماهنگی دقیق صنعت آب و برق استان اجرایی خواهد شد

۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۶:۱۷:۳۶
کد خبر: ۱۰۲۶۶۴۶
برنامه های وزارت نیرو با هماهنگی دقیق صنعت آب و برق استان اجرایی خواهد شد
مهندس علیزاده رئیس شورای هماهنگی صنعت آب وبرق ضمن تشریح برنامه های وزارت نیرو در سال جاری بهره برداری از پروژه های توزیع برق زنجان در حوزه هوشمندسازی شبکه های برق ، کاهش تلفات انرژی و ارتقاء کیفی خدمت رسانی به مردم را در الویت فعالیت های این شرکت برشمرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ اولین نشست شورای هماهنگی صنعت آب وبرق به میزبانی رئیس انسجام بخشی و مدیرعامل این شرکت و با حضور مدیران عامل آب منطقه ای ، آبفا ، برق منطقه ای ، ایران ترانسفو ، پارس سوئیچ و دبیران فرهنگی ،روابط عمومی ، ورزشی و پدافند غیرعامل برگزار شد.
مهندس علیزاده رئیس شورای هماهنگی صنعت آب وبرق ضمن تشریح برنامه های وزارت نیرو در سال جاری بهره برداری از پروژه های توزیع برق زنجان در حوزه هوشمندسازی شبکه های برق ، کاهش تلفات انرژی و ارتقاء کیفی خدمت رسانی به مردم را در الویت فعالیت های این شرکت برشمرد. وی افزود: فعالیت های صورت گرفته در صنعت توزیع برق همراستا با اهداف کلان وزارت نیرو و هم جهت با پویش هر هفته الف_ب_ایران بوده و با شرایط کرونایی موجود در جامعه در حال تطبیق است.
در ادامه مدیران عامل صنعت آب وبرق و شرکت های ایران ترانسفو و پارس سوئیچ بهمراه دبیران فرهنگی و ورزشی ، روابط عمومی و پدافند غیرعامل به ارائه گزارشی از وضعیت فعالیت های صورت گرفته وبرنامه های تدوین شده در سال 99پرداختند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز