دبیر دومین جشنواره ملی عکس مهرستان اعلام نمود:

"امیرحسین ناسوتی" عکاس خبری استان زنجان در جمع برگزیدگان دومین جشنواره ملی عکس مهرستان

۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۵:۱۰:۳۸
کد خبر: ۱۰۲۸۲۳۴
امیرحسین ناسوتی عکاس خبری استان زنجان در جمع برگزیدگان دومین جشنواره ملی عکس مهرستان
داوران جشنواره آقایان ناصر محمدی، محسن کابلی و امیرحسین کمالی، پس از داوری چندمرحله‌ای آثار، 48 اثر از 39 عکاس را در بخش تک عکس، 4 مجموعه از 4 عکاس و 9 اثر موبایلی از 8 عکاس را انتخاب کرده و این آثار به نمایشگاه راه یافتند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ "امیرحسین ناسوتی" عکاس خبری استان زنجان در جمع برگزیدگان دومین جشنواره ملی عکس مهرستان قرار گرفت.

محمدعلی طیب نیا، دبیر جشنواره با رضایت از تعداد و کیفیت آثار دریافت شده در دومین دورۀ جشنواره با توجه به بیماری کرونا و وجود محدودیت‌های عکاسی برای عکاسان، تعداد آثار دریافتی را 3816 اثر اعلام کرد که این آثار از عکاسان 29 استان کشور به دبیرخانه ارسال شده است.

15

تعداد آثار دریافتی در بخش تک عکس حرفه‌ای 2331 اثر از 321 عکاس، تعداد آثار دریافتی در بخش مجموعه عکس 661 اثر از 79 عکاس و تعداد آثار دریافتی در بخش موبایلی 824 عکس از 146 عکاس بوده است. داوران جشنواره آقایان ناصر محمدی، محسن کابلی و امیرحسین کمالی، پس از داوری چندمرحله‌ای آثار، 48 اثر از 39 عکاس را در بخش تک عکس، 4 مجموعه از 4 عکاس و 9 اثر موبایلی از 8 عکاس را انتخاب کرده و این آثار به نمایشگاه راه یافتند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز