به پاس تلاش‌ها در امر مبارزه با مواد مخدر؛

قدردانی استاندار زنجان از رییس دانشگاه علوم پزشکی زنجان

۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۵:۵۰:۰۶
کد خبر: ۱۰۲۹۳۱۵
قدردانی استاندار زنجان از رییس دانشگاه علوم پزشکی زنجان
دکتر فتح اله حقیقی در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر استان از تلاش‌ها، اقدامات و فعالیت‌های دکتر پرویز قزلباش در امر مبارزه با مواد مخدر، قدردانی نمود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛  دکتر فتح اله حقیقی استاندار زنجان در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر استان که یکشنبه ۱۵ تیرماه سال‌جاری در محل استانداری برگزار شد، از تلاش‌ها، اقدامات و فعالیت‌های دکتر پرویز قزلباش رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زنجان در امر مبارزه با مواد مخدر، با اهداء لوح تقدیر، قدردانی نمود.
در متن تقدیرنامه آمده است:

جناب آقای دکتر پرویز قزلباش
رئیس محترم دانشگاه علوم پزشکی و رییس کمیته درمان و حمایت‌های اجتماعی شورا

سلام علیکم

میدان تکلیف در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آکنده از تلاش و مجاهدت بوده و به زیباترین شکل به زیور اخلاص آراسته گردیده است، و در این میان خدمت بی‌منت برای بهترین بندگان، عبادتی بزرگ محسوب، و به عنوان ره‌توشه گران‌بها و صندلی پرافتخار در کارنامه انسان‌های خدوم به جاودانگی پیوند می‌خورد.
بدین لحاظ برخود لازم می‌دانم به مصداق حدیث (من لم یشکر المخلوق، لم یشکر الخالق) از تلاش‌ها و اقدامات و فعالیت‌های جنابعالی در امر مبارزه با مواد مخدر تشکر و قدردانی نمایم.
امید است همواره در محل توجهات حضرت بقیه الله الاعظم ولیعصر (عج) و راهبری خردمندانه رهبر معظم انقلاب، حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای (مدظله العالی) موفق و موید باشید.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز