مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان خبر داد:

پرداخت ۹۰ درصد قبوض آب بهاء به صورت غیرحضوری

۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۹:۵۹:۲۴
کد خبر: ۱۰۲۹۴۰۸
پرداخت ۹۰ درصد قبوض آب بهاء به صورت غیرحضوری
علیرضا جزء قاسمی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: میزان مراجعات حضوری مردم استان زنجان برای پرداخت آب بهاء در ایام کرونایی، کاهش یافته و اکنون 90 درصد از قبوض آب بهاء به صورت غیر حضوری پرداخت می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: میزان مراجعات حضوری مردم استان زنجان برای پرداخت آب بهاء در ایام کرونایی، کاهش یافته و اکنون 90 درصد از قبوض آب بهاء به صورت غیر حضوری پرداخت می شود.

علیرضا جزء قاسمی اظهار کرد: در سه ماهه نخست سال جاری تنها 9.9 درصد از قبوض آب بهاء حضوری پرداخت گردیده است که این میزان، نسبت به مدت مشابه در سال گذشته بیش از 10 درصد کاهش را نشان می دهد.

وی افزود: با زیرساخت های ایجاد شده توسط شرکت آب و فاضلاب، از 6 ماهه دوم سال گذشته هیچ قبض آبی برای مشترکین شهری صادر نگردیده و تمام پرداخت ها غیر حضوری بوده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: امسال نیز از 6 ماهه دوم، با ایجاد زیرساخت های لازم، پرداخت های مشترکین تحت پوشش روستایی نیز به دو صورت پیامکی و پرداخت در محل انجام خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه در شرایط کرونایی باید زمینه لازم جهت عدم مراجعه حضوری مشترکین جهت پرداخت قبوض آب بهاء مهیّا می شد افزود: با ترویج پرداخت های غیر حضوری، علاوه بر مدیریت شرایط کرونایی، در مصرف کاغذ، هزینه و زمان نیز صرفه جویی می شود.

جزء قاسمی بیان داشت: پرداخت از طریق دستگاه های پوز، خود پردازها، پرتال شرکت آب و فاضلاب استان زنجان، اینترنت، تلفن و سامانه پیامکی به ترتیب بیشترین زمینه پرداخت قبوض آب بهاء در استان زنجان را به خود اختصاص داده اند.

این مسئول با تاکید بر اینکه بهترین روش پرداخت قبوض آب بهاء برای مشترکین، پرداخت از طریق لینک موجود در پیامک های صورتحساب است گفت: در این روش علاوه بر صرفه جویی بیشتر در زمان، عملیات پرداخت نیز با کمترین فاصله زمانی در حساب مشترکین اعمال می شود.

 

 

نظر شما