در راستای بالا بردن کارایی کارمندان:

اداره ثبت اسناد و املاک استان زنجان از کارمندان نمونه خود تقدیر کرد

۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۳:۵۳:۵۲
کد خبر: ۱۰۳۲۱۸۹
اداره ثبت اسناد و املاک استان زنجان از کارمندان نمونه خود تقدیر کرد
مینا تقی لو اظهار داشت: تبیین نقش ادارات و اجرای اسناد رسمی در کشور در جهت وصول مطالبات مردم، موضوعی است که رسانه ها کمتر به آن توجه نموده اند. اکثرا مردم عملکرد ادارات کل ثبت اسناد و املاک کشور را صرفاً در محدوده ی صدور سند مالکیت می دانند در صورتی که ادارات اجرای اسناد رسمی نیز به عنوان زیر مجموعه این اداره کل بوده و نقش بسزایی در وصول مطالبات مردم دارند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ در وانفسای روزمره گی بین کامندان دولت که در هر صورت به حقوقی تحت هر شرایط مطمئن شده اند و کارایی یک کارمند که گاها به روزی یکساعت تقلیل پیدا می کند ، پیدا کردن کارمندی که مومن بکارش باشد و ارباب رجوع را بخش مهمی از زندگی کارمندی خود بداند یک پدیده ناب محسوب می گردد . 

به جرات می توان گفت چرخ ادارات بردوش این گونه کارمندان صادق و ارزشمند می چرخد . جا دارد اجتماع گاها آنها را بشناسد و قدردان زحمات آنها باشد . 

از این رهگذر سعی خواهیم کرد هر از گاه در حد اقتضای فرصت اینگونه افراد را به مردم بشناسانیم ، شاید ما هم در این ارزش گذاری سهیم گردیم. 

به تازگی اداره ثبت اسناد و املاک استان زنجان از یک کارمند خود تحت عنوان کارمند نمونه تقدیر به عمل آورده. 

مینا تقی لو کارمند نمونه اداره کل ثبت اسنادو املاک استان زنجان با ۱۸ سال سابقه کار کارمندی و مدرک کارشناسی ارشد حقوق، بالغ بر 10 سالی است که به عنوان رئیس اداره اجرائیات ثبت اسناد و املاک انجام وظیفه می کند .او بیشتر از اینکه مردم از نحوه کاراین اداره بی خبرند می گوید و اینکه جامعه تصور می کند فقط کار اداره ثبت صدور سند است . در صورتی که نکته های بسیار ریزی وجود دارد که دانستن آنها برای مردم میتوتند مفید فایده باشد.

مینا تقی لو می گوید: تبیین نقش ادارات و اجرای اسناد رسمی در کشور در جهت وصول مطالبات مردم، موضوعی است که رسانه ها کمتر به آن توجه نموده اند. اکثرا مردم عملکرد ادارات کل ثبت اسناد و املاک کشور را صرفاً در محدوده ی صدور سند مالکیت می دانند در صورتی که ادارات اجرای اسناد رسمی نیز به عنوان زیر مجموعه این اداره کل بوده و نقش بسزایی در وصول مطالبات مردم دارند. آرزوی اغلب سازمان ها و ادارات رشد عملکرد ایشان می باشد در صورتی که آرزوی دیرینه همکاران ادارات به اجرا رسیدن آمار پرونده های اجرایی به عدد تک رقمی در سال می باشد.  به امید آن روز؛  و این محقق نخواهد شد مگر 

1 - بهبود وضعیت اقتصادی مردم

2 - اصلاح نظام خانواده و افزایش عشق و محبت در روابط زوجین که این خود کاهش پرونده های اجرایی در ادارات اجرای اسناد رسمی را به دنبال خواهد داشت .

3 -  نوع دوستی و تقویت ایمان و اعتقاد و اعتماد به دیگران.

اجرایی شدن موارد فوق، کاهش پرونده های اجرایی در ادارات را به دنبال خواهد داشت. 

222

مینا تقی لو در پایان سخنان خود می افزاید: شایان ذکر است با انتصاب آقای نادر ناصری آذر به سمت مدیر کل اداره ثبت اسناد و املاک استان زنجان، تحولات چشمگیری در اداره اجرای اسناد رسمی زنجان به وجود آمده که با تاسی از رهنمودهای ایشان در جلب رضایت مراجعین و رفع مشکلات آنهابیش از پیش تلاش خواهیم کرد.

مینا تقی لو روزهای اخیر به عنوان کارمند نمونه مورد تشویق و قدر دانی مسولین اداره کل ثبت اسناد و املاک استان زنجان قرار گرفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز