در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی:

استاندار زنجان: آدرس اشتباهی در بورس نباید به کسی داد

۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۴:۴۵:۳۳
کد خبر: ۱۰۳۲۵۷۷
استاندار زنجان: آدرس اشتباهی در بورس نباید به کسی داد
استاندار زنجان می گوید: مردم باید با آگاهی و علم وارد بورس شوند و اجازه نمی دهیم عده ای بدون مجوز سوء استفاده کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ فتح الله حقیقی در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی گفت: فعالیت های اقتصادی مردم استان بسیار خوب است ولی باید به مردم آگاهی لازم را داد و ما اجازه نمی دهیم در استان زنجان عده ای سودجو بدون مجور فعایت های بورسی و اقتصادی نموده و با رفتار و ارزش گذاری های کاذب قصد سوء استفاده داشته باشند.

وی به نقش پررنگ استان زنجان در داد و ستدهای بورس و جایگاه ممتاز آن در کشور اشاره و تاکید کرد: باید از منافع این فعالیت اقتصادی، مردم استان منتفع شوند و لازم است کارگزاری ها در زنجان فعال شوند، این درست نیست که منابع جاری استان در جای دیگر به چرخش درآید.

استاندار زنجان همچنین به رعایت قانون از سوی کارکنان دولت تاکید کرد و افزود: فعالیت اقتصادی در ساعات اداری ممنوع است .

این جلسه سه مصوبه داشت؛ نخست افزایش سرمایه شرکت های بورسی منوط به تصویب در مجمع عمومی عادی باشد، دوم دستورالعمل حمایتی سازمان صنایع کوچک به واحدها و بنگاه های کوچک هم در داخل شهرک های صنعتی و هم در خارج آن شامل شود.

مصوبه سوم هم ممنوعیت خرید و فروش سهام در بنگاه های معاملاتی و دفتر اسناد رسمی بود که هر سه مورد به تصویب اعضا رسید.

استاندار زنجان در ادامه جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی که بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد بر اهمیت واحدها و بنگاه های اقتصادی کوچک و متوسط اشاره کرد و گفت: تقویت این واحدها به منزله تقویت اقتصاد کشور است و با همین واحدهای خرد است که اقتصاد شکوفا می شود و سودمندی بسیاری برای توسعه واحدهای بزرگ صنعتی دارد.

 

نظر شما