مدیر فرهنگی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی زنجان

اعلام نتایج مسابقه فرهنگی هنری "من مدافع فرزند سلامتم"

۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۵:۳۵:۱۴
کد خبر: ۱۰۳۲۶۳۵
اعلام نتایج مسابقه فرهنگی هنری من مدافع فرزند سلامتم
دکتر مجید صادقی پنج‌شنبه ۲۶ تیرماه سال‌جاری با اعلام نتایج مسابقه فرهنگی هنری "من مدافع فرزند سلامتم" که با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد، درخصوص آثار رسیده به مسابقه فرهنگی هنری "من فرزند مدافع سلامتم" اظهار داشت: کل آثار دریافت شده ۱۸۰ اثر بوده است که ۲۸ اثر مربوط به بخش دل‌نوشته، ۲۵ اثر مربوط به فیلم‌های سه دقیقه‌ای و ۱۲۸ اثر در بخش نقاشی می‌باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ مدیر فرهنگی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی زنجان از اعلام نتایج مسابقه فرهنگی هنری "من مدافع فرزند سلامتم" که با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد، خبر داد.

دکتر مجید صادقی پنج‌شنبه ۲۶ تیرماه سال‌جاری با اعلام نتایج مسابقه فرهنگی هنری "من مدافع فرزند سلامتم" که با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد، درخصوص آثار رسیده به مسابقه فرهنگی هنری "من فرزند مدافع سلامتم" اظهار داشت: کل آثار دریافت شده ۱۸۰ اثر بوده است که ۲۸ اثر مربوط به بخش دل‌نوشته، ۲۵ اثر مربوط به فیلم‌های سه دقیقه‌ای و ۱۲۸ اثر در بخش نقاشی می‌باشد.

مدیر فرهنگی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی زنجان افزود: داوری این آثار توسط مربیان فرهنگی و هنری و ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان انجام شد و حدود ۱۷ اثر در بخش‌های مختلف حائز رتبه‌های برتر، و شایسته تقدیر شدند.

گفتنی ست: از تعدادی از برگزیدگان به صورت نمادین در ستاد استانی مقابله با کرونا تقدیر خواهد شد و باقی برندگان با هماهنگی می‌توانند جوایز خود را از معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه دریافت نمایند.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز