در بازید و دیدار با کارکنان بیمه سلامت استان :

استاندار زنجان : رعایت پروتکل های بهداشتی بیمه سلامت زنجان جای قدردانی دارد

۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۶:۲۴:۳۴
کد خبر: ۱۰۳۲۶۵۶
خوشبختانه این اصول بطور کامل در اداره کل بیمه سلامت و توسط تمامی کارکنان مشغول بکار پروتکل های بهداشتی کرونایی را رعایت کردند چرا که معتقدند خود آنان باید خط شکن این کار باشند تا توسط دیگران نیز این مهم انجام گیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ استاندار زنجان در بازید و دیدار با کارکنان بیمه سلامت استان ضمن خدا قوت در این  ایام کرونایی افزود: همواره به عموم مردم توصیه شده که پروتکل های بهداشتی کرونایی را رعایت کنند که برای تحقق این کار مهم باید خود کارمندان دستگاههای اجرای  توجه و ملزم به  انجام آن  باشند

فتح الله حقیقی افزود: رعایت همین پروتکل های بهداشتی از سوی کارکنان دوایر دولتی به ترویج بیشتر این مهم در سطح جامعه منتهی می شود

این مسؤول ادامه داد: خوشبختانه این اصول  بطور کامل در اداره کل بیمه سلامت و توسط تمامی کارکنان مشغول بکار پروتکل های بهداشتی کرونایی را رعایت کردند چرا که معتقدند خود آنان باید خط شکن این کار باشند تا توسط دیگران نیز این مهم انجام گیرد.

وی با قدردانی از رعایت پروتکل هایی کرونایی توسط متولیان امر در اداره کل بیمه سلامت استان زنجان اضافه کرد:در زمان حاضر وضعیت بیماری کرونا با گذشت چند ماه به موضوع مهم و جدی تبدیل  شده و همکاری های بین بخشی " دستگاههای اجرایی " اهمیت بسزایی دارد.

SGHLJ

حقیقی افزود:  در صورت کم کاری دستگاه اجرایی و یا آنگونه که باید و شاید همکاری هایی لازم را نداشته باشد، مشکلات عدیده ای بوجود می آید که دراین راستا برای همکاری های تنگاتنگ بیمه سلامت با دانشگاه علوم پزشکی استان به ویژه در خصوص خدمات رسانی بهتر  بیمارستان ها جلسات متعددی برگزار که مصوباتی به دنبال داشت.

وی اظهار داشت:  هم اکنون با توجه شرایط بیماری کرونا و بر اساس ستاد ملی کرونا می توان از  تمامی ظرفیت های بیمارستان های خصوصی و غیر دولتی استفاده کرد و نسبت به خدمات رسانی گروههای هدف اقدام کنند.

استاندار زنجان ادامه داد: از اقدامات خوب بیمه سلامت استان در راستای همکاری با دانشگاه و قبول افزایش تخت های ویژه و جابجایی تخت ها و بیماران به بخش های غیر دولتی دانشگاهی تقدیر و تشکر کرد. 

وی اضافه کرد:بنابراین این بیمارستان ها باید همچنان در وضعیت کنونی بیماری کرونا در آمادگی کامل باشند تا در صورت نیاز نسبت به پذیرش و خدمات رسانی بیماران مبتلا اقدام کنند.

ایشان در پایان از اداره کل بیمه سلامت زنجان بابت پرداخت های به موقع بخصوص پرداخت اخیر تشکر و قدرانی نمود.

 

نظر شما