در جلسه ستاد پیشگیری از کرونا در محل استانداری زنجان:

استاندار زنجان: پاساژهای متخلف در زنجان پلمب می شوند

۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۶:۱۵:۲۰
کد خبر: ۱۰۳۳۲۱۵
استاندار زنجان: پاساژهای متخلف در زنجان پلمب می شوند
استاندار زنجان، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی توسط برخی از اصناف در پاساژها را بسیار ضعیف اعلام کرد و گفت: پاساژهای متخلف تعطیل می شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ فتح الله حقیقی شامگاه سه شنبه در جلسه ستاد پیشگیری از کرونا در محل استانداری زنجان، با بیان اینکه کرونا تمام نشده است، گفت: برخی از باشگاه‌های ورزشی در استان بهصورت زیر زمینی فعالیت می‌کنند که باید جلوی فعالیت آنها گرفته شود.

وی با بیان اینکه در دستگاه‌های اجرایی استان برخی از ارگان‌ها پروتکل‌های بهداشتی را به خوبی رعایت نمی‌کنند، اظهار کرد: نهادی که رعایت پروتکل‌های بهداشتی را به ۹۰ درصد نرساند باید مدیر دستگاه اجرایی، حراست و معاون منابع انسانی پاسخگو باشند.

استاندار زنجان، گفت: چرا باید دستگاه‌های اجرایی در رعایت پروتکل‌های بهداشتی کوتاهی کنند و باید در کمیته کرونا جواب بدهند.

حقیقی با بیان اینکه برخی از افراد نسبت به کرونا در فضای مجازی اشاعه خلاف می‌کنند، ابراز کرد: کمیته امنیتی باید با افرادی که چنین پست‌هایی را می‌گذارند و افرادی هم این پست‌ها را لایک می‌کنند برخورد لازم را داشته باشد.

وی افزود: کمیته امنیتی ستاد، باید با افرادی که با جرات تمام در سایت های مجازی نسبت به دروغ پراکنی کرونایی و اشاعه خلاف مبادرت می کنند به شدت برخورد کنند و همچنین با افرادی که این مطالب را تایید می کنند نیز باید برخورد لازم انجام گیرد.

استاندار ز نجان گفت: مرجع اصلی اطلاع رسانی از وضعیت بیماری کرونا در استان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی و بخصوص معاونت بهداشتی و کار اجرایی ستاد نیز بر عهده معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری است و خارج از آن، وجاهت قانونی ندارد.

حقیقی با بیان اینکه رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی توسط برخی از اصناف در پاساژها بسیار ضعیف است، افزود: اتاق اصناف باید پاسخگوی این بی توجهی باشد و اگر بعد از این در پاساژها واحدهای صنفی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند باید پلمب شوند.

استاندار زنجان تاکید کرد: در پاساژها مردم خیلی خوب پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند ولی خود اصناف رعایت نمی‌کنند.

حقیقی با بیان اینکه کارکنانی که پی سی آر آنها مثبت است نباید در محل کار حضور داشته باشند، افزود: اطلاعات این کار مندان در اختیار دستگاه‌های اجرایی قرار بگیرد.

وی با تاکید بر اینکه فرمانداران در شهرستانها نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی در دستگاه‌های اجرایی جدی بوده و نظارت لازم را داشته باشند، ادامه داد: در صورتی پروتکل‌های بهداشتی در بین عموم نهادینه می شود که پرسنل دستگاه های اجرایی این مهم را انجام دهند و موانع بوجود آمده را برطرف کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز