در دومین جلسه شورای توسعه مدیریت استانداری؛

استاندار زنجان: رعایت و اجرای نظام آراستگی باید از خود مدیران آغاز شود

۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۱۵:۴۹:۲۴
کد خبر: ۱۰۳۳۵۵۱
استاندار زنجان: رعایت و اجرای نظام آراستگی باید از خود مدیران آغاز شود
استاندار زنجان گفت: رعایت نظم و استاندارد در ادارات موجب ارتقاء روحی کارمندان و ارباب رجوع می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ فتح الله حقیقی در دومین جلسه شورای توسعه مدیریت استانداری گفت: اقدامات خوبی در راستای اجرای نظام آراستگی انجام شده و نکته مهم حفظ شرایط تا رسیدن به حد مطلوب است.

مقام عالی دولت در استان، استاندارد سازی و نظام آراستگی در ادارات را به منظور استفاده بهینه از امکانات موجود دانست و افزود: برای بررسی نظام آراستگی در ادارات باید از خود مدیران آغاز کرد و حتما برای بیان اهمیت این اقدام باید کلاس های آموزشی برای مسئولان اموال استانداری و فرمانداری ها و حتی کارکنان برگزار شود تا نتایج ثمر بخش تر باشد.

استاندار زنجان تاکید کرد: برای امور مربوط به ساماندهی و آراستگی اداری باید بانک اطلاعاتی بروز از شناسنامه الکترونیکی اموال تهیه شود تا همه تغییراتی که در ادارات در این راستا صورت می گیرد در آن ثبت  شده، محفوظ بماند و قابل پیگیری باشد.

وی نظام آراستگی را نه فقط در تغییر ظاهری اتاق ها و فضای فیزیکی بلکه در نحوه برخورد و پذیرش ارباب رجوع هم مهم دانست و تصریح کرد: ارباب رجوع با دیدن فضای ظاهری ادارات به نحوه خدمات دهی کارکنان واقف می شود و باید بهترین شرایط برای پذیرش آنان ایجاد شود و کارکنان نیز باید به این اعتقاد برسند که نظام آراستگی جز برای رفاه و آسایش ذهنی و روانی آنها نیست.

نماینده عالی دولت در استان همچنین از معاون توسعه منابع انسانی استانداری خواست نسبت به تعیین تکلیف اقلام اضافی جمع آوری شده اقدام نماید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز