رئیس هیئت ورزش های همگانی استان زنجان خبر داد:

زنجان پایلوت اجرای طرح ورزش در همسایگی

۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۶:۲۲:۰۳
کد خبر: ۱۰۳۴۴۶۳
زنجان پایلوت اجرای طرح ورزش در همسایگی
رحیمی زاده رئیس هیئت ورزش های همگانی با بیان اینکه اولویت اول در اجرای طرح ورزش در همسایگی از مجتمع های مسکونی آغاز خواهد شد ؛ تصریح کرد: مربیان ورزشی در روزها و ساعت هایی که اعلام می شود در مجتمع ها حضور پیدا کرده و مردم می توانند در خانه، تراس یا حیاط مجتمع و در فضای آزاد و با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی ورزش کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ رحیمی زاده با بیان اینکه اولویت اجرای این طرح از مجتمع های مسکونی آغاز می شود. تصریح کرد: شیوع بیماری کرونا و اجرای محدودیت ها و پروتکل های بهداشتی موجب کم تحرکی در مردم شده است وبا اجرای این طرح بستر ورزش کردن فراهم می شود. 

به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان، وی با بیان اینکه فدراسیون ورزش های همگانی ۷ استان را به عنوان پایلوت اجرای این طرح معرفی کرده است تصریح کرد: استان زنجان نیز یکی از این استان ها بوده و بعد از موفقیت در مرکز استان آن را به شهرستان ها نیز تعمیم خواهد داد. 

رحیمی زاده با اشاره به شرایط ویژه کشور و جهان به دلیل شیوع ویروس کرونا و کم تحرکی و دوری از ورزش به علت ممنوعیت استفاده از اماکن ورزشی اظهار داشت: اجرای این طرح برخی خلأهای موجود را پوشش خواهد داد. 

رئیس هیئت ورزش های همگانی با بیان اینکه اولویت اول در اجرای طرح ورزش در همسایگی از مجتمع های مسکونی آغاز خواهد شد تصریح کرد: مربیان ورزشی در روزها و ساعت هایی که اعلام می شود در مجتمع ها حضور پیدا کرده و مردم می توانند در خانه، تراس یا حیاط مجتمع و در فضای آزاد و با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی ورزش کنند.

وی خاطر نشان کرد: تمامی اقداماتی که انجام می گیرد با هماهنگی ستاد پیشگیری از کرونای استان بوده و در صورت موفقیت طرح توسعه پیدا می کند. 

رحیمی زاده گفت: اجرای این طرح از 18 مرداد ماه سال جاری آغاز و تا 13 آبان ماه ادامه خواهد داشت.  

 

 

نظر شما