ضمن تقدیر از زحمات محمد صفری:

آیین تکریم ومعارفه رییس دادگاه بخش افشار برگزار شد

۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۱۶:۰۸:۴۱
کد خبر: ۱۰۳۵۰۰۶
آیین تکریم ومعارفه رییس دادگاه بخش افشار برگزار شد
صادقی نیارکی با اشاره به اینکه دستگاه قضایی در کنار سایر دستگاهها برای تحقق اهداف نظام و گره گشایی از مشکلات مردم خواهد بودادامه داد :کار دستگاه قضایی در جهت تنظیم امور برای اجرای سیاستها ست .

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی در آیین تکریم ومعارفه رییس دادگاه بخش افشار از توابع شهرستان خدابنده که با رعایت فاصله های اجتماعی در سالن جلسات بخشداری برگزار شد  گفت :خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ،یک افتخار و توفیق الهی است که بایستی با ارائه خدمات صادقانه و خالصانه قدردان این نعمت باشیم .

وی با بیان اینکه مسئولیتها و ریاست ها زود گذر هستند  افزود:  بجا گذاشتن نام نیکو در دوره مسئولیت آنهم با ارائه خدمات اثر گذار  ارزشمند است .

صادقی نیارکی با اشاره به اینکه دستگاه قضایی در کنار سایر دستگاهها برای تحقق اهداف نظام و گره گشایی از مشکلات مردم خواهد بودادامه داد :کار دستگاه قضایی در جهت تنظیم امور برای اجرای سیاستها ست. 

وی خطاب به رییس جدید دادگاه بخش افشار ضمن تأکید بر حفظ جایگاه و استقلال دستگاه قضا  خواستار همدلی و همراهی با سایر دستگاههای اجرایی برای حل مشکلات بخش و مردم منطقه شدند. 

رییس شورای قضایی استان زنجان اظهار داشت : پیشگیری از وقوع جرم  و کاهش جمعیت کیفری زندانها از برنامه های  دستگاه قضایی استان می باشد که برای تحقق این امر نیازمند همکاری و همراهی همه مدیران حوزه های قضایی و قضات هستیم .

در این جلسه از زحمات محمد صفری رییس سابق دادگاه بخش افشار تقدیر و رضا خلجی کره شالی به عنوان رییس جدید این بخش معرفی شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز