یکی از واحدهای تولیدی، اجازه تصویربرداری و تهیه خبر به خبرنگاران محلی و همراه استاندار را نداد:

استاندار زنجان: توهین و بی‌حرمتی به خبرنگار، توهین به استاندار است

۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۱۶:۳۰:۲۰
کد خبر: ۱۰۳۵۰۲۳
استاندار زنجان: توهین و بی‌حرمتی به خبرنگار، توهین به استاندار است
فتح‌الله حقیقی اظهار کرد: خبرنگار و عکاسی که در جریان بازدید از واحد تولیدی، عکس و خبر تهیه می‌کند جز برای بیان دستاوردهای بخش خصوصی و تلاش مدیران در راستای تسهیل و رفع موانع و همکاری با صاحبان صنایع نیست و ما باید قدردان این قشر شریف باشیم که بدون منت و منصفانه در راه تبلیغ عملکرد خادمان مردم گام برمی‌دارند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ فتح‌الله حقیقی  در سفر به شهرستان ابهر در قالب کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید از چند واحد تولیدی در این شهرستان بازدید کرد که در جریان  بازدیدها  مدیر  که این عمل با واکنش تند و با تذکرات مشاور و مدیرکل حوزه استاندار مبنی بر اینکه عوامل رسانه می‌توانند و اجازه دارند از دیدارها و برنامه‌های کارگروه تسهیل، خبر تهیه نمایند مواجه شد.

استاندار زنجان نیز که در حین بازدید، متوجه تذکرات مشاور خود و برخورد نامناسب مدیران این واحد تولیدی با خبرنگاران  شد،  بلافاصله بازدید خود را به علت توهین به عکاسان و خبرنگاران، نیمه‌تمام گذاشت.

قرار بود کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در این واحد تولیدی  و به صورت ویدئوکنفرانس با حضور صاحبان برخی واحدهای تولیدی دیگر و مدیران عضو برگزار شود که فتح‌الله حقیقی در حمایت از اصحاب رسانه ضمن انتقاد و تذکر تند و صریح به مدیر مجموعه و نحوه برخورد عوامل وی با خبرنگاران، دستور داد محل کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به فرمانداری ابهر انتقال یابد.

در ابتدای جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان نیز حقیقی ضمن عذرخواهی و دلجویی از عکاسان و خبرنگاران از بابت برخورد نامناسب مدیران یکی از واحدهای تولیدی گفت: رسانه‌های استان، بازوی اطلاع‌رسانی مدیران بوده و دربسیاری از موارد با تشریک مساعی اصحاب رسانه بوده که برخی مشکلات بزرگ استان حل شده است.

وی با قدردانی از همراهی همیشگی خبرنگاران در سفرهای شهرستانی و اطلاع‌رسانی از عملکرد مدیران در خدمت‌رسانی به مردم تاکید کرد: حل مشکل شرکت ایران ترانسفو و تهاتر ۸۰۰ میلیارد تومانی با وزارت نیرو، یکی از انواع تعامل مجموعه مدیریتی استان با رسانه‌ها است که ما قدردان زحمات این عزیزان هستیم.

مقام عالی دولت در استان زنجان با بیان اینکه مطبوعات، یکی از مشاغلی است که در روزهای کرونایی، صدمه دیده است، اظهار داشت: در این حال در این روزها اصحاب رسانه پا پس نکشیدند و بهرغم تمام مشکلات نسبت به اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی مردم اهتمام داشتند.

وی افزود: این بیانگر آن است که خبرنگاران و اصحاب رسانه به فکر مردم بوده و برای بیان مشکلات آن‌ها تلاش می‌کنند.

حقیقی ادامه داد: خبرنگار و عکاسی که در جریان بازدید از واحد تولیدی، عکس و خبر تهیه می‌کند جز برای بیان دستاوردهای بخش خصوصی و تلاش مدیران در راستای تسهیل و رفع موانع و همکاری با صاحبان صنایع نیست و ما باید قدردان این قشر شریف باشیم که بدون منت و منصفانه در راه تبلیغ عملکرد خادمان مردم گام برمی‌دارند.

استاندار زنجان در پایان این جلسه بار دیگر از نحوه برخورد مدیر یکی از واحدهای تولیدی در جریان بازید از آن مجموعه از خبرنگاران عذرخواهی کرد و این موضوع را علت انتقال مکان جلسه به فرمانداری ابهر و تاخیر در آغاز جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید اعلام کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز