استاندار زنجان:

ره آورد سفر معاون رئیس جمهور به استان ۴۲۵ میلیارد تومان ابلاغ اعتبار بود

۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۵:۵۶:۲۸
کد خبر: ۱۰۳۶۱۷۸
ره آورد سفر معاون رئیس جمهور به استان ۴۲۵ میلیارد 
تومان ابلاغ اعتبار بود
استاندار زنجان گفت: طرح های مهم استان با قوت اجرا می شود تا پایان سال به بهره برداری برسد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ فتح الله حقیقی در جلسه بررسی مشکلات فعالان عرصه سرب و روی گفت: سفر مسئولان به استان با برنامه ریزی صورت می گیرد و تمام برنامه های ما در استان بر اساس نقشه راه اجرا می شود.

مقام عالی دولت در استان گفت: بر اساس نقشه راه 45 طرح شاخص استان زنجان شناسایی شده که درصد پیشرفت بالایی دارند و در سفر روز گذشته رئیس سازمان برنامه و بودجه به استان برای 10 طرح 425 میلیارد تومان اعتبار ابلاغ شد.

استاندار زنجان تاکید دارد طرحهایی که در حوزه زنجان در بخش راهسازی در حال اجراست با دید کلان  و ملی به آن نگاه می شود چرا که اگر این طرحها به بهره برداری برسد بسیاری از مشکلات ترافیکی حل می شود و کاهش مدت زمان سفر و ایمن شدن جاده ها ره آورد آن برای مردم خواهد بود.

وی در جمع فعالان سرب و روی استان از افتتاح معدن زیر زمینی سولفوره انگوران نیز خبر داد.

به گفته حقیقی این معدن زیر زمینی فردا با حضور معاون وزیر صمت به بهره برداری می رسد که عیار آن 30 درصد و ظرفیت تولید آن نیز 120 هزار تن در سال خواهد بود. برای این معدن 150 میلیارد تومان هزینه شده و برای 500 نفر نیز شغال ایجاد می شود.

مقام عالی استان در این جلسه پس از شنیدن مشکلات فعالان صنعت سرب و روی استان که بیشتر در حوزه بانک مرکزی بود پیشنهاد کرد مشکلاتی که در استان قابل حل و فصل است شناسایی تا درباره آن تصمیم گیری شود و مشکلاتی هم که باید در مرکز به آنها رسیدگی شود ظرف یک هفته احصاء تا در دیدار با مسئولان بلند پایه کشوری در صورت امکان حل و یا چاره اندیشی شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز