رئیس سازمان جهادکشاورزی استان زنجان :

حدود ۵۰ درصد از اراضی مستعد اجرای آبیاری نوین در استان به این سامانه تجهیز شده اند

۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۶:۲۹:۴۲
کد خبر: ۱۰۳۹۰۲۵
حدود ۵۰ درصد از اراضی مستعد اجرای آبیاری نوین در استان به این سامانه تجهیز شده اند
جواد تاراسی در رابطه با اجرای طرح آبیاری تحت‌فشار، اظهار کرد: در سال جاری برای اجرای بیش از 1817 هکتار زمین به منظور طرح آبیاری تحت‌فشار در استان هدف‌گذاری شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ رئیس سازمان جهادکشاورزی استان زنجان گفت: تاکنون بیش از 55 هزار و 500 هکتار از اراضی کشاورزی این استان به سیستم آبیاری تحت‌فشار تجهیز شده است.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان زنجان گفت: تاکنون بیش از 55 هزار و 500 هکتار از اراضی کشاورزی این استان به سیستم آبیاری تحت‌فشار تجهیز شده است.

جواد تاراسی در رابطه با اجرای طرح آبیاری تحت‌فشار، اظهار کرد: در سال جاری برای اجرای بیش از 1817 هکتار زمین به منظور طرح آبیاری تحت‌فشار در استان هدف‌گذاری شده است.

وی با بیان اینکه 120 هزار هکتار از اراضی استان زنجان مستعد آبیاری نوین است که تاکنون بیش از 55 هزار و 500 هکتار از اراضی کشاورزی این استان به سیستم آبیاری تحت‌فشار تجهیز شده است، افزود: اجرای طرح آبیاری تحت‌فشار در استان از رشد قابل توجهی برخوردار بوده و با استقبال خوب کشاورزان زنجانی نیز همراه شده است.

تاراسی با بیان اینکه یکی از اولویتهای مهم این سازمان در استان، اجرای طرح آبیاری تحت‌فشار بوده و توجه به این امر مهم باعث صرفه‌جویی در مصرف آب می‌شود، اظهار کرد: اجرای این طرح از سال 93 در استان آغاز شده و توفیقات خوبی داشته است که باعث شده به ازای هر هکتار از اراضی مستعد که این سامانه را اجرا نموده اند 4500 متر مکعب در مصرف آب صرفه‌جویی می‌شود.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان زنجان خاطرنشان کرد: در سال جهش تولید، برای توسعه اشتغال در بخش کشاورزی، برنامه‌ریزی و اقدامات لازم در دستور کار است که یکی از این اقدامات، پرداخت تسهیلات دولتی برای اجرای طرح آبیاری تحت‌فشار در این استان است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز