شاعر و مداح اهل بیت(ع):

برای عزاداری محرم از اتخاذ مواضع متعدد، سلیقه‌ای و بعضاً متناقض در این زمینه پرهیز شود

۱۳۹۹/۰۵/۱۴ - ۱۶:۳۸:۱۰
کد خبر: ۱۰۳۹۶۰۵
برای عزاداری محرم از اتخاذ مواضع متعدد، سلیقه‌ای و بعضاً متناقض در این زمینه پرهیز شود
استاد ولی الله کلامی زنجانی با بیان اینکه کلام رهبر معظم انقلاب همیشه فصل الخطاب است، افزود: در مورد بیانات معظم‌له که در عید قربان افاضه فرمودند باید عرض کنم از طرف جمعی از ذاکرین و شعرای اهل بیت (ع) بیانیه ای منتشر شد که امضای حقیر هم همانجا هست.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ شاعر و مداح اهل بیت(ع) گفت: از مدیران و سیاست‌گذاران ارشد دعوت می‌کنیم ضمن استفاده از نظرهای فعالان هیأت‌ها در جهت اقناع افکار عمومی و رفع نگرانی و تشویش خاطر جامعه، از چندصدایی و اتخاذ مواضع متعدد، سلیقه‌ای و بعضاً متناقض در این زمینه پرهیز شود.

استاد ولی الله کلامی زنجانیبا بیان اینکه کلام رهبر معظم انقلاب همیشه فصل الخطاب است، افزود: در مورد بیانات معظم‌له که در عید قربان افاضه فرمودند باید عرض کنم از طرف جمعی از ذاکرین و شعرای اهل بیت (ع) بیانیه ای منتشر شد که امضای حقیر هم همانجا هست.
وی ادامه داد: در آستانه‌ی ماه محرم، ضمن اعلام تبعیت از فرمایش های رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) در خصوص ضرورت معیار قرار دادن ضوابط و مصوبات ستاد ملی کرونا، از همه‌ی مداحان و ذاکران اهل‌بیت و مسوولان هیأت‌ها و دسته‌های عزاداری دعوت می‌کنیم در شرایط حساس و ویژه‌ی امسال، مجالس و محافل عزاداری را در همکاری با مسوولان و با رعایت ضوابط بهداشتی و مطابق نظر کارشناسان و متخصصان به‌ویژه پرسنل فداکار و ایثارگر درمانی کشور به‌گونه‌ای برگزار کنند که خدای ناکرده سلامت مردم فهیم و مؤمن و عزاداران اباعبدالله الحسین (ع) به خطر نیفتد.
کلامی زنجانی خاطرنشان کرد: همچنین از مدیران و سیاست‌گذاران ارشد دعوت می‌کنیم ضمن استفاده از نظرات فعالان هیأت ها در جهت اقناع افکار عمومی و رفع نگرانی ها در این خصوص، از چندصدایی و اتخاذ مواضع متعدد، سلیقه‌ای و بعضاً متناقض پرهیزکرده، در اسرع وقت تدابیر لازم برای ابلاغ و آموزش ضوابط بهداشتی و تأمین زیرساخت‌های حمایتی برای اجرای این ضوابط در برگزاری مراسم محرم را اتخاذ کنند.

 شماری از مداحان زنجانی نیز همراه با جمعی از مداحان اهل بیت کشور با صدور بیانیه ای اعلام کردند که در آستانه‌ محرم از فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) مبنی بر ضرورت معیار قرار دادن ضوابط و مصوبات ستاد ملی کرونا تبعیت می کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز