در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان:

استاندار زنجان: پسماند روی در اختیار قرارگاه خاتم النبیاء قرار می گیرد

۱۳۹۹/۰۵/۱۵ - ۱۳:۰۴:۵۵
کد خبر: ۱۰۴۰۰۶۲
استاندار زنجان: پسماند روی در اختیار قرارگاه خاتم النبیاء قرار می گیرد
استاندار زنجان گفت: سود حاصل از پسماند روی در استان و در جهت تامین اعتبار طرح ها و توسعه استان مصرف خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ فتح الله حقیقی در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان گفت: در دیدار با وزیر صمت به تفاهم رسیدیم تا پسماندهای دپو شده روی بخاطر دارا بودن امکانات و تجهیزات لازم در اختیار قرارگاه خاتم النبیاء قرار گیرد و سود حاصل از این پسماند به نفع استان و مردم هزینه شود.

مقام عالی استان با بیان اینکه از دوم فروردین ماه کارگروه جهش تولید در استان تشکیل شد و در ابتدا 65 طرح به سازمان برنامه و بودجه برای تصویب ارسال شد افزود: از این تعداد طرح 27 مورد به تصویب نهایی رسید که بانکهای عامل نیز با اعطای 6 هزار و 400 میلیارد تومان تسهیلات برای اجرای این طرح ها و نقشه راه استان موافقت کردند.

استاندار زنجان از رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خواست کمیته ای با دبیری این سازمان و ریاست استاندار تشکیل شود تا هر دو هفته یکبار روند اجرای طرح های جهش تولید و پروژه های مصوب سفر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه را رصد و گزارش نمایند.

در سفر نوبخت به زنجان 420 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل طرح دو خطه کردن راه آهن زنجان به قزوین، تکمیل بیمارستان 144 تختخوابی ولیعصر زنجان و محورهای مواصلاتی در دست اجرا اختصاص یافت.

نماینده عالی دولت در استان خاطر نشان کرد: باید طرح های جهش تولید استان با جدیت دنبال شود و اگر بتوانیم این طرح ها را امسال به سرانجام برسانیم نزدیک به 7 هزار فرصت شغلی با ارزش تولیدی 13هزار و 655 میلیارد تومان در استان ایجاد می شود.

بعد از ارائه آمارهای اقتصادی، استاندار زنجان خط و نشانی هم برای برخی از سودجویان کشید و گفت: کسانی که در شهرک های صنعتی زمین خریده اند و به هر علتی ساخت و ساز در آن صورت نگرفته و نیتشان فروش زمین به چند برابر قیمت است متخلف هستند و دستگاه های امنیتی و قضایی با ایشان برخورد خواهند کرد.

وی از این رو به شرکت شهرک های صنعتی استان یکماه فرصت داد تا زمین هایی که در شهرک ها خریداری شده ولی ساخت و سازی در آنها صورت نگرفته احصاء و تعیین تکلیف کند.

مقام عالی اجرایی استان همچنین از معاونت هماهنگی امور اقتصادی و مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواست تا پایان هفته تکلیف 488  میلیارد تومان اعتبار تامین خسارت مشاغل ناشی از کرونا را برای تخصیص به این مشاغل روشن نمایند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز