در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا؛

استاندار زنجان : مشکلی در تامین اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده نداریم

۱۳۹۹/۰۵/۱۶ - ۱۵:۳۶:۴۸
کد خبر: ۱۰۴۰۵۱۶
استاندار زنجان : مشکلی در تامین اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده نداریم
استاندار زنجان گفت: کارخانه های تولید ماسک ظرفیت بالایی برای تولید دارند و قرار است این اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده از هفته آینده با قیمت ارزان در اختیار مردم قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ فتح الله حقیقی در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا گفت: با هدف تولید انبوه ماسک استاندارد و مورد تایید معاونت غذا و دارو، دستگاه آزمایش این وسیله بهداشتی با اعتبار 100 میلیون تومان خریداری شد و از این هفته دو کارخانه بزرگ استان با توان تولید روزانه 500 هزار ماسک فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.
رئیس ستاد استانی مقابله با کرونا ویروس ضمن قدردانی از همراهی هیئت های مذهبی استان در لبیک به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر پیروی از دستورات ستاد ملی کرونا و رعایت دستورالعمل ها در برگزاری برنامه های محرم و عزاداری امام حسین (ع) گفت: همگان به آثار ناشی از تجمع افراد به خوبی آگاه هستند و این مهم در عزاداری محرم نیز اهمیت دارد که در این راستا پروتکل‌های لازم هفته آینده ارائه و اعلام خواهد شد.
وی ادامه داد: اقلام بهداشتی و مواد ضد عفونی کننده مورد نیاز هیئت های مذهبی برای ایام محرم نیز به میزان کافی در استان موجود است.
نماینده عالی دولت در استان از ائمه جمعه و فرمانداران هم خواست در شرایط کنونی برای تنویر افکار عمومی اطلاع رسانی لازم را داشته باشند.
حقیقی همچنین از اصناف خواست همه دستورالعملهای بهداشتی را رعایت کنند و از امکان ایجاد شعبه ای از سوی دادستانی برای تمکین واحدها به رعایت پروتکل های بهداشتی خبر داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز