معاون استاندار زنجان در جلسه شورای فرهنگی استانداری زنجان،

در فضای ماه محرم، تهدید کرونا را به فرصت تبدیل کنیم

۱۳۹۹/۰۵/۱۶ - ۱۵:۳۵:۳۸
کد خبر: ۱۰۴۰۵۲۴
در فضای ماه محرم، تهدید کرونا را به فرصت تبدیل کنیم
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری زنجان گفت: با بهره‌مندی از فضای ماه‌های محرم و صفر و مدیریت نذورات و اقدامات این ماه‌ها، می‌توان تهدیدهای کرونا را به فرصت تبدیل کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛  سمانه شاددل در جلسه شورای فرهنگی استانداری زنجان، نبود وسایل و اقلام بهداشتی در دسترس عموم مردم را تهدید جان انسان ها دانست و گفت: با پیام ها و محتواسازی‌های مناسب در فضای مجازی و با استفاده از سخنان بزرگان، می‌توان نذورات مردمی را به سمت تامین اقلام بهداشتی ببریم تا هم کمک به کادر بهداشت و سلامت و هم حفظ جان انسان ها باشد.
معاون استاندار زنجان تصریح کرد: با تهیه و پخش کلیپ‌های کوتاه از نذورات ماه محرم مردم و تاثیر آن در ایام کرونا، باید اهداف و پیام های گویا به خوبی تبیین شود تا نذورات به سمت اقلام بهداشتی و اقلام معیشتی خانواده ها سوق پیدا کند.
وی در ادامه پیشنهاد کرد: می‌توان طلایه‌داران معروف را با همیاران سلامت همراه کرد و از این ظرفیت ها در رعایت بیشتر پروتکل های بهداشتی در ادارات استفاده نمود و باید فرهنگسازی را با کمک شهرداری‌ها از هم اکنون شروع کنیم. 
پخش ادعیه‌ای همچون زیارت عاشورا و انتشار جملات امربه معروف و نهی از منکر از طریق سیستم ها و کانال های اداری برای کارکنان، برگزاری جلسات سخنرانی علما و بزرگان استان هر پنجشنبه بصورت ویدئوکنفرانس برای مدیران و نیز استفاده بیشتر از ظرفیت های فضای مجازی از دیگر تاکیدات و پیشنهادات معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار زنجان بود .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز