روابط عمومی هیئت تکواندو استان زنجان اعلام نمود:

مراسم اهدای جوایز به برگزیدگان مسابقات سی و هشتمین سالگرد عروج استاد شهید پرویزعطایی

۱۳۹۹/۰۵/۱۸ - ۱۷:۵۷:۰۵
کد خبر: ۱۰۴۱۱۲۰
علی سپهری رئیس هیئت تکواندو استان زنجان: ما باید دست به دست هم دهیم تا هنرجویان عزیز و خانواده بزرگ تکواندو استان را نه تنها در عرصه های ورزشی بلکه در عرصه های فرهنگی و هنری به قله های رفیع پیشرفت و افتخار آفرینی سوق دهیم و این نمی شود مگر با تشریک مساعی و تمشیت امور که امیدواریم محقق گردد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ مراسم اهدای جوایز و لوح افتخاری شاگردی استاد به برگزیدگان مسابقات "عکاسی و دلنوشته" امروز در دفتر ریاست هیئت تکواندو استان برگزار گردید.

این مراسم با حضور رئیس هیئت تکواندو استان و اساتید قارداشخانی و موسوی و با حضور اولیاء برگزیدگان همراه بود.

علی سپهری رئیس هیئت تکواندو برگزاری این نوع مسابقات فرهنگی که در راستای  اهداف عالیه هیئت بوده را با کمک هنرجویان و همکاری خانواده ها میسر دانست.

وی افزود: ما باید دست به دست هم دهیم تا هنرجویان عزیز و خانواده بزرگ تکواندو استان را نه تنها در عرصه های ورزشی بلکه در عرصه های فرهنگی و هنری به قله های رفیع پیشرفت و افتخار آفرینی سوق دهیم و این نمی شود مگر با تشریک مساعی و تمشیت امور که امیدواریم محقق گردد.

کار ارزنده ای که توسط کمیته فرهنگی هیئت استان در خصوص گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید پرویز عطائی انجام گرفت در حد وسع خود باعث ارتباط گیری معنوی علاقه مندان با این استاد همام شد و بهترین روش برای زنده نگه داشتن نام و یاد بنیانگذار تکواندو استان در این وانفسای کرونایی بود.

در این مراسم از داوران مسابقه اساتید قارداشخانی و موسوی توسط ریاست هیئت تقدیر به عمل آمده و سکه ای منقش به حرم سالار شهیدان به عنوان یادبود اهداء گردید.

حسن ختام مراسم هم اهدای جوایز به نفرات برگزیده عکاسی و دلنوشته همراه با عکس های یادگاری بود.

 از اهداف برگزاری چنین برنامه ها، شناسایی پتانسیل و  استعدادهای فرهنگی تکواندو استان می باشد که  به حمد الهی سحر عالمی که جز نفرات برگزیده مسابقه عکاسی و سه برگزیده دلنوشته بودند معرفی و از فعالیت های قرآنی نامبرده نیز که از نفرات برتر حفظ قرآن در کشور هستند تجلیل شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز