معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان:

استفاده نکردن ازماسک تجاوز به حقوق دیگران است

۱۳۹۹/۰۵/۱۹ - ۱۵:۴۸:۲۷
کد خبر: ۱۰۴۱۵۵۳
استفاده نکردن ازماسک تجاوز به حقوق دیگران است
معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان،گفت: استفاده نکردن ازماسک تجاوز به حقوق دیگران است و کسی حق ندارد از این مهم که سلامتی مردم را تامین می‌کند خود داری کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ خدابخش مرادی نافچی شامگاه چهارشنبه در جلسه ستاد پیشگیری از کرونا در محل استانداری زنجان، با بیان اینکه زدن ماسک از الزامات است، گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی مختص همه است.

وی اظهار کرد: استفاده نکردن ازماسک تجاوز به حقوق دیگران است و کسی حق ندارد از این مهم که سلامتی مردم را تامین می‌کند خود داری کند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان، با بیان اینکه ۹۰ درصد زنجانی‌ها از ماسک استفاده می‌کنند، افزود: واحدهای صنفی در استان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکرده و از ماسک استفاده نمی‌کنند.

نافچی تاکید کرد: باید جلوی فعالیت اصنافی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند گرفته شود.

وی افزود: این استان بالاترین تست کرونا در سطح کشور را داشته است و این اقدام بسیار خوب بود و امروز این بیماری در استان رو به کاهش است و امیدواریم این بیماری به صفر برسد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان، با بیان اینکه تشکیل همیاران سلامت در استان در کاهش این بیماری بسیار موثر است، افزود: در استان باید همیاران سلامت به خوبی انتخاب شوند.

نافچی برارتقای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اماکن عمومی تاکید کردو گفت: باید مردم بیشتر مراقبت کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز