معاون استاندار:

راننندگان خودروهای سنگین دغدغه تهیه لوازم یدکی و لاستیک دارند

۱۳۹۹/۰۵/۲۰ - ۱۷:۳۸:۱۵
کد خبر: ۱۰۴۲۰۳۳
راننندگان خودروهای سنگین دغدغه تهیه لوازم یدکی و لاستیک دارند
محمدرضا آبی‌پور معاون اقتصادی استانداری زنجان با اشاره به اینکه بعضی از کالاها استاندارد نیستند و تقلبی هستند گفت: در این روزها که کشور ما توسط کشورهای غربی تحریم است اکثر واردات از کشور چین است ولی هیچ دلیلی نمی‌شود که جنس‌های وارد شده کنترل نشود. وظایف دستگاه‌های اجرایی هم رصد می‌شود و اگر مشخص شود دستگاه اجرایی در انجام تکالیف و وظایف قانونی خود کوتاهی کرده مطمئنا با آن دستگاه اجرایی برخوردخواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛  محمدرضا آبی‌پور شامگاه یکشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان اظهار داشت: دولت در جریان عرضه و تقاضا دخالتی ندارد و بازارها طبق دستورالعمل‌های قانونی ابلاغ شده عمل می‌کنند مگر اینکه در بازار نابسامانی و ناهماهنگی ایجاد شود‌ که دولت مجبور به ورود مستقیم شود.

معاون اقتصادی استانداری زنجان با اشاره به اینکه بعضی از کالاها استاندارد نیستند و تقلبی هستند گفت: در این روزها که کشور ما توسط کشورهای غربی تحریم است اکثر واردات از کشور چین است ولی هیچ دلیلی نمی‌شود که جنس‌های وارد شده کنترل نشود. وظایف دستگاه‌های اجرایی هم رصد می‌شود و اگر مشخص شود دستگاه اجرایی در انجام تکالیف و وظایف قانونی خود کوتاهی کرده مطمئنا با آن دستگاه اجرایی برخوردخواهد شد. 

آبی پور به رانندگان خودروهای سنگین اشاره کرد و گفت: رانندگان خودروهای سنگین وظیفه جابه‌جایی بار  به داخل و خارج از کشور هستند و نباید رانندگان نگران خراب شدن ماشین و تهیه لوازم یدکی و تعمیر آن باشند.متاسفانه درحوزه لوازم یدکی در یک سال اخیر ناهنجاری‌های زیادی وجود داشته که باید اتحادیه‌ها با همکاری و هماهنگی باهم راهکارهای عملی برای برون‌رفت از این مشکلات را ارائه دهند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز