پیام تبریک مدیرکل بهزیستی استان زنجان به مناسبت روز پزشک:

قدرت نهفته در رشته پزشکی، تبلور دمیدن قدرت خداوند در کالبد انسان، است

۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۳:۵۳:۴۹
کد خبر: ۱۰۴۲۴۷۳
قدرت نهفته در رشته پزشکی، تبلور دمیدن قدرت خداوند در کالبد انسان،  است
روز اول شهریورماه، به پاس بزرگداشت حکیم ابوعلی سینا ستاره پرفروغ عرصه طب در ایران، روز پزشک نامگذاری شده اینجانب فرارسیدن این روز بر تمامی پزشکان دلسوز و تلاشگر بهزیستی تبریگ گفته واز کلیه پزشکان خیر که نیک اندیشانه و بزرگوارانه بابهزیستی همکاری نموده واز ارائه خدمت به جامعه هدف بهزیستی صادقانه و با مهربانی از هیچ کوششی دریغ نمی کنند سپاسگزارم.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ دکتر محمد محمدی مدیرکل بهزیستی استان زنجان به مناسبت روز اول شهریور ماه که که مصادف با روز پزشک می باشد پیام تبریکی صادر نمود. 

در متن این پیام آمده که:

قدرت نهفته در رشته پزشکی، تبلور دمیدن قدرت خداوند در کالبد انسان، به دست انسانی دیگر است.
آنگاه که ذهن و اندیشه های پاک، تجربه و علم دست به کار شده و سلامت را بر دردمندان هدیه می‌کند، بی شک لبخند خداوند پهنه گیتی را دربرگرفته...

روز اول شهریورماه، به پاس بزرگداشت حکیم ابوعلی سینا ستاره پرفروغ عرصه طب در ایران، روز پزشک نامگذاری شده اینجانب فرارسیدن این روز بر تمامی پزشکان دلسوز و تلاشگر بهزیستی تبریگ گفته واز کلیه پزشکان خیر که نیک اندیشانه و بزرگوارانه بابهزیستی همکاری نموده واز ارائه خدمت به جامعه هدف بهزیستی صادقانه و با مهربانی از هیچ کوششی دریغ نمی کنند سپاسگزارم امید است با استعانت از درگاه خداوند حکیم همواره موفق و سعادتمند باشید.
محمد محمدی
مدیرکل بهزیستی استان زنجان

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز