رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان خبر داد:

پیش بینی وصول ۴۰۰ ملیارد ریال حقوق دولتی معادن زنجان در سال جاری

۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۵:۳۰:۲۶
کد خبر: ۱۰۴۲۵۶۹
پیش بینی وصول ۴۰۰ ملیارد ریال حقوق دولتی معادن زنجان 
در سال جاری
رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان اعلام کرد : پیش بینی می شود با توجه به روند افزایشی وصول حقوق دولتی معادن در استان ، در سال جاری شاهد وصول 400 میلیارد ریال حقوق دولتی در استان زنجان باشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ مهندس ناصر فغفوری با اشاره به میزان حقوق دولتی دریافتی در سال های اخیر اظهار داشت : حقوق دولتی وصول شده از 70 میلیارد ریال در سال 94 به 320 میلیارد ریال در سال گذشته رسید که به طور قطع در سال جاری 330 میلیارد ریال وصول خواهد شد.
وی در خصوص وضعیت معادن استان گفت : هم اکنون 320 معدن فعال و 70 معدن تعطیل در استان وجود دارد که 3500 نفر در این معادن مشغول به کار هستند.
رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان یادآور شد : از جمله دلایل وجود 70 معدن غیر فعال در استان ، قطعه بندی کوچک و معادن سنتی در سال های گذشته و نیز نداشتن توجیه اقتصادی این معادن بوده است که هم اکنون صرفاً مجوز فعالیت به افراد دارای صلاحیت و معادن دارای توجیه اقتصادی بالا همراه با تکنولوژی بروز صادر می گردد.
این مقام مسئول عنوان کرد : امروز بزرگترین ملاک فعالیت های معدنی وصول حقوق دولتی و نیز وصول بیمه نامه می باشد.
فغفوری ادامه داد : در سال گذشته 190 معدن بارنامه جهت استخراج و فروش مواد معدنی دریافت کردند که این میزان در 4 ماهه نخست سال جاری به 250 معدن رسیده است.
وی از وجود 36 نوع ماده معدنی در استان خبر داد و افزود : خوشبختانه در استان کلیه 36 نوع ماده معدنی استان قابل استخراج است.
رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان تصریح کرد: بر یکی از مواد معدنی کمیاب در کشور است که در استان زنجان موجود می باشد و نیز ماده معدنی تیتانیم آخرین ماده معدنی کشف شده در استان است که مراحل اکتشاف آن به اتمام رسیده و در مرحله صدور مجوز جهت استخراج است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز