رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت زنجان:

تعامل بانک و صنعت همیشه سازنده است

۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۱۳:۵۶:۱۰
کد خبر: ۱۰۴۴۱۵۹
تعامل بانک و صنعت همیشه سازنده است
رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت زنجان در نشست با دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان زنجان گفت: تعامل سیستم بانکی با صنعت، همواره سازنده و مؤثر بوده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت زنجان در نشست با دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان زنجان گفت: تعامل سیستم بانکی با صنعت، همواره سازنده و مؤثر بوده است.

 سید سجاد نباتچیان در این نشست با بیان این مطلب گفت : بازدید از صنایع و برگزاری جلسات گفتگو و تبادل نظر با فعالین این عرصه یکی از راه های تعامل و رفع چالشهای موجود بین سیستم بانکی و صنعت است .

وی ضمن اشاره به چند واحد تولیدی تعطیل در استان افزود: احیای واحدهای تولیدی تعطیل و نیمه‌تعطیل ارزش افزوده بسیار بالاتری نسبت به احداث واحد تولیدی جدید دارد و این امر بدون همراهی مسئولین اقتصادی استان و بخصوص سیستم بانکی امکان‌پذیر نخواهد بود.

حسن دادگر؛ دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان نیز در این نشست گفت: دبیرخانه کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان علاوه بر نقش هماهنگ‌کننده برای بانک‌های عضو، به دنبال ایفای نقش مشاور برای واحدهای تولیدی و فعالین اقتصادی است.

وی افزود: درصد بالایی از فعالین اقتصادی با استفاده از تسهیلات بانکی موفق به توسعه کسب‌وکار خود شده‌اند و این اهمیت سیستم بانکی در توسعه اقتصادی را می‌رساند.

این مقام مسئول با تأکید بر اهمیت صداقت در رفتار برای نظام بانکی، تصریح کرد: شبکه بانکی استان آمادگی همراهی و کمک بیش‌ازپیش به فعالین اقتصادی و تولید کنندگان واقعی را دارد.

 

نظر شما