معاون امور تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان:

جشنواره تعاونی‌های برتر مجازی شد

۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۱۴:۴۳:۴۱
کد خبر: ۱۰۴۵۳۷۶
معاون امور تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: جشنواره تعاونی‌های برتر به صورت سامانه‌ای و مجازی برگزار و از تعاونی‌های برتر در هفته تعاون تقدیر خواهدشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ علی پاکمنش  اظهار کرد: امسال روال انتخاب تعاونی‌های برتر فرق کرده است و چون سامانه جامع و هوشمند تعاون راه‌اندازی شده است، روال انتخاب نیز از آن طریق خواهد بود.

معاون امور تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان افزود: بر همین اساس تعاونی‌های برتر در سال جاری با امکان ثبت نام در ۲۲ گرایش شرکت‌های تعاونی و مضاف بر آن اتحادیه‌های شرکت‌های تعاونی و اتاق تعاون با رویکرد «رتبه بندی و اعتبارسنجی تعاونی‌ها» با استفاده از سامانه جامع و هوشمند تعاونی‌ها می‌توانند از طریق کارتابل مدیرعامل تعاونی به نشانی https://taavoni.mcls.gov.ir مراجع و اطلاعات خود را ثبت کنند.

مهلت ثبت اطلاعات درسامانه جامع و هوشمند تعاون تا 28 مردادماه

به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کارورفاه اجتماعی استان زنجان،

وی با اشاره به اینکه انتخاب تعاونی‌ها صرفا از طریق این سامانه امکان پذیر خواهد بود، بیان کرد: مهلت ثبت اطلاعات در این سامانه تا 28 مردادماه خواهد بود.

پاکمنش با اشاره به اینکه رتبه‌بندی تعاونی‌ها از طریق سامانه اعلامی خواهد بود، افزود: پس از انتخاب سامانه‌ ی تعاونی‌های برتر، برگزیدگان به صورت مجازی و در هفته تعاون تقدیر خواهند شد.

معاون امور تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان در ادامه، گزارشی از تعاونی‌های فعال استان ارائه کرد و گفت: در حال حاضر 4 هزار و 700 تعاونی ثبت شده در استان زنجان وجود دارد که یک هزار و 300 مورد آن فعال و بقیه راکد است.

وی تصریح کرد: طبق پالایش انجام شده، طی سال های قبل 800 تعاونی راکد منحل شده و بنا داریم تا آخر سال‌جاری تعاونی‌های راکد و غیرفعال طبق ماده 54 قانون تعاون منحل شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز