شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای اداری استان:

استاندار زنجان: تمام مدیران استان زنجان تا ۱۴ محرم در آماده‌باش کامل هستند

۱۳۹۹/۰۵/۳۰ - ۱۲:۵۲:۱۵
کد خبر: ۱۰۴۶۸۸۷
استاندار زنجان: تمام مدیران استان زنجان تا ۱۴ محرم در آماده‌باش کامل هستند
استاندار زنجان گفت: در پروتکل برگزاری مراسم سوگواری ایام‌ محرم، وظایفی برای تمام دستگاه‌ها مشخص شده که برای نظارت و کنترل اجرای دقیق آن تمام مدیرن تا ۱۴ این ماه در آماده‌باش کامل بوده و نباید از استان خارج شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ فتح‌الله حقیقی شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای اداری استان اظهار داشت: این افتخار است که در کشوری زندگی می‌کنیم که یاد و نام امام حسین(ع) پرفروغ‌تر از هر زمان دیگری بوده و امام خمینی(ره)، رهبر انقلاب و ملت قهرمان ایران، تربیت‌یافته مکتب امام حسین(ع) هستند.

وی خاطرنشان کرد: پروتکل‌های بهداشتی برای برگزاری مراسم سوگواری ایام محرم به تمام مبادی ذی‌ربط، ابلاغ شده که امیدواریم با اجرای دقیق آن به حرمت ایام عزیز بتوانیم از جان مردم، صیانت و حفاظت کنیم.
حقیقی با بیان اینکه انتظار از مدیران، اجرای دقیق پروتکل‌ها است، تصریح کرد: مدیران و مسوولان باید الگوی اینگونه رفتارها در جامعه باشند.
استاندار زنجان افزود: هرچند طبق پروتکل ابلاغی، عزاداری و دسته‌روی مانندسال‌های گذشته نخواهیم داشت اما تمام دستگاه‌ها باید در خدمت برنامه‌های محرم بوده و شهرها نیز با رویکرد کنگره ۳۵۳۵ شهید و در شان ایام محرم، آذین‌بندی شوند.
وی اظهار داشت: هفته دولت، زمان بسیار مناسبی برای گزارش خدمات دستگاه‌ها توسط مدیران بوده و مدیران باید اقدامات و عملکرد خود را از طریق رسانه‌ها به مردم گزارش دهند تا اعتماد و امیدواری در بین مردم ایجاد شود.
حقیقی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آموزش کارشناسان جوان دستگاه‌های اجرایی برای به‌کارگیری در پست‌های مدیریتی خاطرنشان کرد: مدیران دستگاه‌ها باید تا پایان شهریورماه نسبت به انتصاب این جوانان در پست‌های مدیریتی اقدام کنند.
استاندار زنجان با اشاره به در جریان بودن آزمون سراسری کفت: تمام تمهیدات لازم برای برگزاری این آزمون در کنار حفظ سلامتی داوطلبان انجام شده است.
وی اظهار داشت: اولیا و داوطلبان باید اعتماد داشته باشند که فرزندان آن‌ها مانند فرزندان خودمان است و البته باید در برگزاری آزمون سراسری با مجریان همکاری کنند.
حقیقی با بیان اینکه اقدامات بسیار خوبی برای بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی انجام شده است، افزود: آموزش دانش‌آموزان بسته به شرایط سفید، زرد و قرمز کرونایی به صورت مجازی، حقیقی و یا تلفیقی انجام خواهد شد.
استاندار زنجان تاکید کرد: در هر صورت خانواده، آموزش و پرورش و ستاد کرونا همانند سه ضلع مثلثی هستند که باید همکاری لازم را در این امر با یکدیگر داشته باشند.
وی ادامه داد: باید با همکاری خانواده‌ها شرایط امن و بهداشتی در مدارس ایجاد شود تا به خانواده بزرگ بهداشت و درمان استان کمک کنیم که مشکلی پیش نیاید.
حقیقی با بیان اینکه در فصل برداشت گندم قرار داریم، گفت: هدفگذاری برای خرید تضمینی ۳۵۰ هزار تن گندم از کشاورزان استان انجام شده است.
مقام عالی دولت در استان زنجان با بیان اینکه تاکنون ۳۲۲ هزار تن گندم خریداری شده است، اظهار داشت: ۹۲ درصد هدفگذاری، محقق شده اما با توجه به اینکه خرید گندم تا پایان شهریور ادامه دارد، پیش‌بینی می‌شود بیش از ۱۱۰ درصد محقق شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز