مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان خبر داد :

اعطای ۴۵۰ میلیون تومان تسهیلات کرونایی به باشگاه های ورزشی تاکنون

۱۳۹۹/۰۶/۰۴ - ۱۴:۲۷:۳۷
کد خبر: ۱۰۴۸۹۷۳
اعطای ۴۵۰ میلیون تومان تسهیلات کرونایی به باشگاه های ورزشی تاکنون
علی خلیلی مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه این آمار مربوط به این لحظه است و دائما در سامانه در حال افزایش است تصریح کرد: از تعداد 135 فقره پرونده ثبت نامی در سامانه کارا که از این بین 169 نفر برای اشتغال ثبت نام کرده اند، تعداد 43 فقره پرونده اشتغال برای 44 نفر تسهیلات اعطا شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ وی اظهار کرد: این آمار مربوط به این لحظه است و دائما در سامانه در حال افزایش است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان، علی خلیلی مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان از اعطای 450 میلیون تومان تسهیلات کرونایی به باشگاه های ورزشی تا کنون خبر داد.
وی با بیان اینکه این آمار مربوط به این لحظه است و دائما در سامانه در حال افزایش است تصریح کرد: از تعداد 135 فقره پرونده ثبت نامی در سامانه کارا که از این بین 169 نفر برای اشتغال ثبت نام کرده اند، تعداد 43 فقره پرونده اشتغال برای 44 نفر تسهیلات اعطا شده است.
وی در ادامه با اشاره به اینکه متقاضیان این تسهیلات باید ابتدا به سایت msy.gov.ir/clup مراجعه کرده و در قسمت ثبت نام مؤسسین باشگاه ثبت نام کنند و چند روز پس از ثبت نام وارد سامانه کارا شده در قسمت تسهیلات کرونا متقاضیان فاقد بیمه اطلاعات را ثبت کرده و بانک عامل خود را انتخاب می کنند و بعد از چند روز برای تشکیل پرونده به بانک مراجعه می نمایند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز