مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان:

پیام تبریک به مناسبت هفته دولت و روز کارمند

۱۳۹۹/۰۶/۰۴ - ۱۶:۲۹:۲۵
کد خبر: ۱۰۴۹۵۸۱
پیام تبریک به مناسبت هفته دولت و روز کارمند
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان خبر داد: افتتاح ۶۰ پروژه عمرانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان طی هفته دولت https://bm-zanjan.ir/?p=4884#

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ پیام تبریک مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان به مناسبت هفته دولت و روز کارمند

در متن این پیام آمده است؛

بسمه تعالی

همکاران عزیز و پر تلاشم در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان

هفته دولت، فرصتی است برای مرور داشته‌ های گران‌ بهای دولت شهید رجایی و باهنر و پویش و کوشش برای رسیدن به یک مجموعه‌ عدالت‌ محور، متعهد و متدین با خدمت خالصانه به خلق. بی‌شک وحدت مردم و دولت اسلامی، پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی را به دنبال خواهد داشت.

روز کارمند، تجلیل از انسان‌ های شایسته ‌ای است که هدف‌ شان خدمت به مردم و کسب رضای پروردگار است. آنان که همه همت و تلاششان، گشایش گره‌ های زندگی انسان‌ ها، رفع مشکلات و ایجاد آرامش در جامعه است.

اینجانب بر خود وظیفه می دانم از زحمات و خدمات یکایک شما عزیزان در خدمت به مردم شریف استان به ویژه اقشار روستایی و محرومان جامعه تقدیر و تشکر نمایم.  امیدوارم با عزم راسخ و گام های استوار شما، بتوانیم در توسعه و رشد اهداف متعالی این نهاد انقلابی  و تحقق برنامه ها در راستای خدمت به مردم شریف استان، موفق تر از گذشته حرکت نمائیم.

در پی فرمان حضرت امام در ۲۱ فروردین ۱۳۵۸ و افتتاح حساب ۱۰۰ و توجه عموم  به این امر مهم بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در بیست وپنجم اردیبهشت ماه فعالیت خود را آغاز کرد. اساسنامه بنیاد در تاریخ هفدهم آذرماه سال ۱۳۶۶ به تصویب مجلس شورای اسلامی رسیدو طبق آن وظایفی بر عهده این نهاد گذارده شده.

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان با هفت شعبه در شهرستانهای زنجان ، ابهر ، خرمدره ، خدابنده ، طارم ، ماهنشان ، ایجرود و بانک ماشین آلات به منظور انجام مسئولیت ویژه بنیاد مسکن در رابطه با توسعه مسکن در شهرها و روستاها و اقشار کم‌درآمد و بازسازی مناطق آسیب‌دیده از سوانح عهده‌دار وظایف مربوط می‌باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز