معاون استاندار زنجان:

سازمانهای مردم نهاد یاران امین و بازوان قوی خدمتگزاران مردم هستند

۱۳۹۹/۰۶/۰۸ - ۱۶:۳۵:۵۰
کد خبر: ۱۰۵۱۰۷۳
سازمانهای مردم نهاد یاران امین و بازوان قوی خدمتگزاران مردم هستند
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: سازمان‌های مردم نهاد را یاران امین و بازوان قوی خدمتگزاران مردم در نظام اداری و اجرایی و دولت می‌دانیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ خدابخش مرادی نافچی در جلسه تشکل ها و سازمان‌های مردم نهاد استان زنجان، با گرامیداشت هفته دولت، اظهار داشت: امسال در استان زنجان پروژه‌های متعددی افتتاح شده و پروژه های جدیدی آغاز به کار کرده است و انشالله در روزهای باقی مانده هم این روند ادامه دارد.
وی افزود: رویکرد و تلاش امسال استاندار و مدیریت عالی استان جذب تسهیلات برای رونق بخشی به حوزه اقتصاد در راستای تحقق راهبرد مقام معظم رهبری در حوزه جهش تولید است.
این مسوول تاکید کرد: معتقدیم اگر توفیقی حاصل شده و یا توفیقی در عرصه های مختلف حاصل خواهد شد به تعامل قوی، نزدیک، صمیمی، عالمانه و مدبرانه نمایندگان مردم و فعالان عرصه اجتماعی در سازمان‌های مردم نهاد نیاز دارد.
معاون استاندار بیان کرد: این تعامل ۲ سویه عرصه های نمایان و ستاره های درخشانی را در استان بوجود آورده به طوری که اگر در هرکوی و برزن استان زنجان حرکت می کنیم، نمادی از خیر و خَیری در حوزه حمایت از بیماران خاص، عرصه فرهنگی، اجتماعی، زیست محیطی، حمایتی و در حوزه بهداشت و درمان می بینیم، باورمان این است که نقش سازمانهای مردم نهاد بی بدیل بوده است.
وی تاکید کرد: آثار سمن ها را در ماه های اخیر به عیان دیدیم و باور داریم که سازمانهای مردم نهاد نقش موثری در پویایی، نشاط، سرزندگی امید آفرینی و اعتماد زایی در جامعه دارند.
مرادی نافچی خاطرنشان کرد: هنر امروز سازمان های مردم نهاد این است که زمان شناسی و مسئله شناسی را به نحو شایسته در دستور کار خود قرار دادند که در چه زمان و در چه حوزه ای ورود پیدا کنند و یاریگر مردم و خدمتگزاران مردم در دستگاه های اجرایی باشند.
این مسوول با اشاره به جمع آوری ۳۴ میلیارد تومانی کمک های مردمی در روزهای درگیری با کرونا تصریح کرد: شاید اگر روزی اعلام می شد سمن ها و پویش های مردمی می توانند بیش از ۳۰ میلیارد تومان جذب بکنند کسی باورش نمی‌شد، اما تحقق یافت زمانیکه سازمانهای مردم نهاد مسئله را شناختند و یک تعامل منطقی و قانونی بین خود و خدمتگزاران خود پیدا کردند.
وی بیان کرد: کار جدیدی که در مجموعه ورزش و جوانان انجام شد، انتصاب مدیران زیر ۳۸ سال بود که با ابلاغ به مدیران مجموعه افراد توانمند و واجد شرایط مجموعه با تشخیص مدیران انتخاب شدند که ۶۰ درصد از این افراد منصوب شده و تا پایان مهر ماه آموزش های لازم را می بینند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز