معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان:

حق الناس بودن رأی مردم، مبنای عمل ما در برگزاری انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی همچون مرحله اول آن است

۱۳۹۹/۰۶/۱۱ - ۱۴:۳۱:۰۷
کد خبر: ۱۰۵۲۲۳۹
حق الناس بودن رأی مردم، مبنای عمل ما در برگزاری انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی همچون مرحله اول آن است
خدابخش مرادی نافچی شامگاه دوشنبه در ستاد انتخابات استان با بیان اینکه قانون فصل الخطاب ما در انتخابات است، افزود: با رعایت اصل بی‌طرفی، نگاه یکسان به ۲ نامزد راه یافته به دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه زنجان و طارم داریم.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ وی با بیان اینکه انتخابات دور دوم مجلس در زنجان همزمان با سراسر کشور روز ۲۱ شهریور برگزار می شود، اظهار داشت: زمان رأی گیری در این روز از ساعت هشت صبح تا ۱۸ به مدت ۱۰ ساعت خواهد بود و زمان اعلام شده تمدید نخواهد شد.  

مرادی نافچی به شرایط ایجاد شده ناشی از شیوع کرونا در استان اشاره کرد و گفت: بر خلاف مرحله نخست انتخابات، در دور دوم، نامزدها، ستاد انتخاباتی نخواهند داشت و تشکیل جلسات و تجمع های تبلیغاتی در منازل و مجالس، ممنوع است.  

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده، فیلم تهیه شده تبلیغاتی نامزدها در سه نوبت از صداو سیما پخش می شود و نامزدها از ظرفیت فضای مجازی نیز می توانند برای تبلیغات بهره بگیرند. 

وی با بیان اینکه تمهیدات لازم برای اجرای پروتکل‌های بهداشتی در شعبه های اخذ رأی در نظر گرفته شده است، افزود: در همین راستا استفاده از استامپ و گرفتن اثر انگشت در شعبه های اخذ رأی را نخواهیم داشت. 

دور دوم یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ شهریور همزمان در ۹ استان برای ۱۱ حوزه انتخابیه شامل ۲۴ شهرستان برگزار می‌شود.

در انتخابات این دوره از مجلس در حوزه‌ انتخابیه زنجان و طارم انتخاب یکی از نمایندگان به دور دوم کشیده شده است.

 در حوزه انتخابیه زنجان و طارم مهدی باقری و نبی‌الله محمدی با هم رقابت خواهند کرد.​

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز