مدیرعامل شرکت شیرپاستوریزه پگاه زنجان:

با مصرف محصولات پاستوریزه لبنی احتمال ابتلا به مسمومیت بوتولیسم را از بین ببریم

۱۳۹۹/۰۶/۱۸ - ۱۱:۲۰:۵۷
کد خبر: ۱۰۵۳۸۸۸
امیر کلامی فرد مدیرعامل شرکت شیر پاستوریزه "پگاه" زنجان تاکید کرد که شرکت‌های تولید کننده محصولات لبنی به هیچ عنوان شیرهای فاقد استانداردهای آزمایشگاهی را قبول نمی کنند، گفت: بخش اعظم شیرهایی که توسط این شرکت ها پذیرفته نمی شود،سر از کارگاه های کوچک و محل تولید لبنیات با اصطلاح سنتی در می آورند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ امیر کلامی فرد مدیرعامل شرکت شیر پاستوریزه "پگاه" زنجان، ضمن توصیه به شهروندان جهت استفاده از محصولات پاستو ریزه صنعتی، به منظور رعایت تمامی اصول بهداشتی در فرایند تولیدی آن عنوان کرد: فرهنگ سازی مصرف شیر و فراورده های لبنی به عنوان مسؤلیت اجتماعی در جامعه به منظور ارتقاء سلامت احاد مردم وظیفه تک تک همه ما می باشد.        

وی محصولات لبنی را به دلیل وجود آزمایشگاه های کنترل کیفی بسیار مجهز و پیشرفته، بسیار مهم دانست و تاکید نمود که آزمایش‌های سختگیرانه ای را انجام می دهند.

مدیرعامل شرکت شیر پاستوریزه "پگاه" زنجان ضمن تاکید بر اینکه شرکت‌های تولید کننده محصولات لبنی به هیچ عنوان شیرهای فاقد استانداردهای آزمایشگاهی را قبول نمی کنند، گفت: بخش اعظم شیرهایی که توسط این شرکت ها پذیرفته نمی شود،سر از  کارگاه های کوچک و محل تولید لبنیات با اصطلاح سنتی در می آورند.                                                                                                        

 مهندس امیر کلامی فرد مدیرعامل شرکت شیرپاستوریزه پگاه زنجان در پایان سخنان خود اظهار داشت: شهروندان عزیز زنجانی دقت داشته باشند که لبنیات تهیه شده در شرایط غیر اصولی و فاقد بهداشت و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی مدون، خطر شیوع بیماری بوتو لیسم را بر حضور بیماری منحوس کرونا 19 می افزاید. 

لذا شایسته است عزیزانمان محصولات تهیه شده با روش های پاستوریزه و هموژنیزه را مورد استقبال قرار دهند تا ضمن دوری از بیماری بوتولیسم، سلامتی و شادابی را برای خود و فرزندان خود ارمغان آورند.

WhatsApp Image 2020-09-07 at 13.41.15

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز